کد خبر : 4462
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۶:۲۴

طرح «آرامش بهاری و یاس نبوی» در بقاع متبرکه‌ی گیلان اجرا می‌شود

طرح «آرامش بهاری و یاس نبوی» در بقاع متبرکه‌ی گیلان اجرا می‌شود

هاتف‌نیوز – مدیرکل اوقاف و امور خیریه‌ی استان گیلان از اجرای طرح «آرامش بهاری و یاس نبوی» بقاع متبرکه‌ی این استان در نوروز 94خبر داد.

      هاتف‌نیوز –   مدیرکل اوقاف و امور خیریه‌ی استان  گیلان از اجرای طرح «آرامش بهاری و یاس نبوی» بقاع متبرکه‌ی این استان در نوروز 94خبر داد.
بر پایه‌ی گزارش خبرنگار «هاتف‌نیوز» حجت‌الاسلام والمسلمین ولی عادلی روز چهارشنبه‌ی گذشته بیستم اسفند ماه 93 در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گیلان در این باره توضیح داد: طرح آرامش بهاری امسال از 28 اسفند آغاز می‌شود و تا 15 فروردین سال آینده نیز ادامه می‌یابد و در اجرای این طرح مبلغان اعزامی دوره دیده از قم و روحانیان بومی استان گیلان همکاری می‌نمایند.

   مدیرکل اوقاف و امور خیریه‌ی استان گیلان در ادامه گفت: غبار روبی و عطرافشانی و پاکیزگی بقاع متبرکه و صحن امامزادگان استان گیلان از جمله برنامه‌های اجرای طرح «آرامش بهاری» است.7777

   حجت‌الاسلام والمسلمین عادلی همچنین گفت: برنامه‌ی تحویل سال 1394، در صحن امامزادگان با حضور روحانیان برای اقامه‌ی نماز، پاسخ به سووالات و شبهات دینی، مشاوره و برگزاری مسابقه‌ی فرهنگی از جمله دیگر برنامه‌ها اجرای این طرح است.

   وی با تاکید بر برپایی ایستگاههای صلواتی در اجرای طرح «آرامش بهاری» افزود: در اجرای این طرح 70 خیمه‌ی معرفت در بقاع متبرکه‌ی استان گیلان برای پاسخگویی به شبهات دینی برپا می‌شود.

   مدیر کل اوقاف و امور خیریه‌ی استان گیلان از علاقه‌مندان به خاندان عصمت و طهارت خواست تا با حضور خود در بقاع متبرکه و امامزادگان در اجرای هر چه بهتر این طرح همکاری و مشارکت نمایند.

   وی همچنین از  اجرای طرح «سوگواره‌ی یاس نبوی» همزمان با دهه‌ی فاطمیه خبر داد و گفت: این طرح از دوم تا ششم فرودین ماه 94 در 263 بقعه‌ی متبرکه و امامزادگان استان گیلان اجرا می‌شود.

   حجت‌الاسلام والمسلمین عادلی همچنین اظهار نمود: ترویج اندیشه‌های فاطمی و تبیین سیره‌ی ولایتمداری حضرت فاطمه زهرا(س) از اهداف اجرای این طرح است.

   وی از برپایی سفره‌های هفت سین فاطمی با نامهای حضرت فاطمه زهرا(س) در بقاع متبرکه نیز خبر داد و از همکاری رسانه‌های گروهی در پوشش دادن خبرهای این اداره‌ی کل در طول سال 93 قدردانی و تشکر نمود.

8888

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.