کد خبر : 4218
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰

بهره‌برداری از دو طرح تولیدی و دو طرح توسعه‌یی در گیلان

بهره‌برداری از دو طرح تولیدی و دو طرح توسعه‌یی در گیلان

هاتف‌نیوز – همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو طرح بزرگ تولیدی – صنعتی و دو طرح توسعه‌ی صنعتی در شهر صنعتی رشت با سرمایه‌یی افزون بر 304 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

هاتف‌نیوز – همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو طرح بزرگ تولیدی – صنعتی و دو طرح توسعه‌ی صنعتی در شهر صنعتی رشت با سرمایه‌یی افزون بر 304 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
بر پایه‌ی گزارش خبرنگار «هاتف‌نیوز» دکتر علی منتظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در تشریح برنامه‌ی بهره‌برداری از این طرحها و پروژه‌ها گفت: آغاز بهره‌برداری از شرکت «شمیم شمال سبز» که تولید‌کننده‌ی انواع کیسه‌ی پلی پروپلین است با ظرفیت تولید سالانه هشت هزار و 800 تن و با سرمایه‌گذاری 88 میلیارد ریال با حضور استاندار گیلان و شماری از مسوولان انجام شده است.
وی گفت: ایجاد اشتغال برای 55 نفر در زمینی به مساحت 20هزار و 500 مترمربع و زیربنای چهار هزار و 721 مترمربع در شهرک صنعتی از ویژگیهای اجرای این طرح است.
دکتر علی منتظری همچنین از آغاز به کار شرکت «عایق بسپار نیکان» با محصولات تولیدی صفحه و ورق از پلی اتیلن با ظرفیت تولید سالانه 820 تن و سرمایه‌گذاری 60 میلیارد ریال با حضور استاندار گیلان خبر داد و گفت: ایجاد اشتغال برای 20 نفر در این واحد صنعتی که در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع و زیربنای دو هزار و 748 مترمربع احداث شده، از خصوصیات این طرح است.8
وی همچنین با اشاره به بهره‌برداری از دو طرح توسعه‌یی با حضور استاندار گیلان و دیگر مقامات استان گفت: شرکت «کاوش کنترل شمال» در شهر صنعتی رشت با هدف تعمیرات و تجهیزات انواع رگلاتور گاز و کنترل گاز دیافراگمی با ظرفیت تولید 260 هزار دستگاه با میزان سرمایه‌گذاری 23 میلیارد ریال واشتغال 43 نفر در زمینی به مساحت بیش از دو هزار متر مربع و با زیربنای یکهزار و 50 مترمربع یکی از این طرحها است.
دکتر منتظری طرح توسعه‌ی واحد صنعتی «پینک» را از دیگر طرحهای افتتاحی در نخستین روز از «دهه‌ی فجر» امسال عنوان کرد و افزود: همچنین در این روز طرح توسعه‌ی شرکت «پینک» با تولید انواع محصولات و گونیهای پلی پروپلین با ظرفیت تولید سالانه 25 هزار و 500 تن و میزان سرمایه‌گذاری 133 میلیارد ریال با ایجاد اشتغال برای250 نفر به بهره‌برداری رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.