کد خبر : 4202
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳

آقایان به جای این اظهارنظرها به داد گیلان برسید

آقایان به جای این اظهارنظرها به داد گیلان برسید

هاتف نیوز – کدام شهروند گیلانی را می‌شناسید که در روز حرف از مشکلات و مسائل گوناگون استان که روی هم انباشته شده است نزند؟

   هاتف نیوز – کدام شهروند گیلانی را می‌شناسید که در روز حرف از مشکلات و مسائل گوناگون استان که روی هم انباشته شده است نزند؟
با کدام شهروند گیلانی می‌شود درد دل کرد که سفره‌ی دلش را از تنگناها و مشکلات استان و ناهماهنگی مسوولان و بی‌علاقگی نمایندگان برای جذب اعتبارات در جهت رفع مشکلات گوناگون استان حرف نزند؟
آیا می‌توان شهروندی از شهروندان گیلان را پیدا کرد که در مقایسه‌ی نمایندگان استان با دیگر استانهای کشور از جمله اصفهان و تبریز و مشهد و شیراز و… لب به گلایه از کم تحرکی نمایندگان ما نزده باشد؟
و…
در این بین نظر شما را به دو خبر متفاوت که به اظهارنظر دو نماینده‌ی گیلان مربوط می‌شود جلب می‌کنیم که از انبوه مشکلات استان تنها به اظهارنظر خود در زمینه‌ی مسافرات یا انجام نشدن مسافرت ریاست جمهور به استان سخن گفته‌اند.
به گزارش «مهر» نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنیهای انجام شده پیش‌بینی می‌شود که پس از سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان قم در نیمه‌ی اسفندماه، گیلان میزبان رئیس جمهور باشد.
ایرج ندیمی اظهار کرد: سفر اخیر معاون رئیس جمهور به استان پیش زمینه‌یی برای سفر حسن روحانی رئیس دولت یازدهم به گیلان بوده است.
این نماینده با بیان اینکه رئیس جمهور ظرف دو تا سه ماه آینده به گیلان سفر می‌کند، گفت: سفر معاون رئیس جمهور به گیلان علاوه براینکه نشاندهنده‌ی توجه دولت به گیلان بود، مقدمه‌یی برای سفر رئیس جمهور به گیلان نیز محسوب می‌شود.
وی تاکید کرد: جهانگیری در سفر اخیر از قول رئیس جمهور گفت که سفر به گیلان از تقدمهای سفرهای استانی هیات دولت است.
این نماینده‌ی مجلس با بیان اینکه هنوز به طور قطعی نمی‌توان گفت که رئیس جمهور تا پایان سال یا در ابتدای سال آینده به گیلان سفر می‌کند، افزود: هنوز بین مسوولان استان و کشور برای تعیین زمان دقیق سفر رئیس جمهور به استان اختلاف نظرهایی وجود دارد که در صورت توافق، رئیس جمهور در آینده‌ی نزدیک به گیلان سفر می‌کند.
از دیگر سو «گیل خبر» به نقل از یک نماینده‌ی دیگر نوشته که: جبار کوچکی‌نژاد نماینده‌ی شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس کسب اطلاع از منابع موثق، حسن روحانی رئیس دولت یازدهم در سال ۹۳ هیچ برنامه‌یی برای سفر رسمی به گیلان ندارد.
وی در ادامه اشاره کرد: به استناد همین منابع سفر ریاست جمهوری به استان گیلان در سال ۹۴ صورت می‌گیرد.
حالا قطعاً بایستی از این آقایان به دلیل اطلاع‌رسانی شفاف هم تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.