کد خبر : 4137
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۱۱

یک تغییر با یک تلفن؛ عجبا که عضو کمیسیون فرهنگی هم اطلاع‌ نداشت!

یک تغییر با یک تلفن؛ عجبا که عضو کمیسیون فرهنگی هم اطلاع‌ نداشت!

هاتف نیوز- ح. ض. – از طریق سایت «خزر آنلاین» آگاه شدم که به جای من چند خبرنگار به کمیسیون فرهنگی – اجتماعی شورای شهر رشت رفته است. از آنجایی که روابط عمومی محترم شورا برای هر کمیسیون یک خبرنگار تدارک می‌بیند و خبرنگاران مطالب طرح شده در کمیسیون مخصوص به خود را در پایگاه

هاتف نیوز- ح. ض. – از طریق سایت «خزر آنلاین» آگاه شدم که به جای من چند خبرنگار به کمیسیون فرهنگی – اجتماعی شورای شهر رشت رفته است. از آنجایی که روابط عمومی محترم شورا برای هر کمیسیون یک خبرنگار تدارک می‌بیند و خبرنگاران مطالب طرح شده در کمیسیون مخصوص به خود را در پایگاه اطلاع‌رسانی شورا و رسانه‌های متبوع خود درج می‌کنند، حضور چند خبرنگار در یک کمیسیون آن هم در شرایطی که به وسیله‌ی تنها یک تماس تلفنی از حضورم در کمیسیون فرهنگی ممانعت به عمل آمد، برایم جالب توجه بود.
هر چند فی‌نفسه هیچ علاقه‌یی به طرح این مباحث در یک رسانه‌ی همگانی ندارم و درج این مطلب را به نوعی شهید کردن ستونها و سطرهایی که بایستی در خدمت به جامعه باشند، می‌دانم اما از آنجایی که احساس می‌کنم سرکار خانم‌ شیرزاد در این جریان مظلوم واقع شده‌اند و به دلیل حمایت از بنده مورد آماج حمله‌ی قلمهایی قرار گرفته‌اند که نان به نرخ روز می‌خورند، مجبور شدم این چند جمله را از باب اینکه خداوند این قلم را به آنها نداده تا شر به پا کنند بلکه قلمها برای اصلاح امور باید به کار افتد، را متذکر می‌شوم.
اصولاً کسانی که با بنده و «هاتف» آشنایی دارند خوب می‌دانند که در طول بیست و چهار سالی که از فعالیت «هاتف» می‌گذرد هرگز قلمم را نفروخته و یا برای منافع شخصی قلم نزده و یا تهدید و ارعابی ایجاد نکرده‌ام تا امتیاز و موقعیتی برای خود کسب کنم، کاری که در طول سالیان گذشته بارها و بارها از خیلی‌ها دیده و حتی سکوت کرده‌ام.
اینکه سرکار خانم شیرزاد از تغییر خبرنگار کمیسیون فرهنگی – اجتماعی شورا و یا انتقادات نادرست برخی از رسانه‌ها گله‌مند هستند، مطلبی است که حتی بسیاری از خبرنگاران نیز از آن شکایت دارند.
اگر پای سخن خبرنگارانی که آرمان و اهدافشان خدمت به جامعه و حرکت در مسیر توسعه‌ی شهر و استانشان هست بنشینی شاید خون گریه کنند از ندانم‌کاریهای عده‌یی خبرنگارنما که با تهدید، گوشه، کنایه، حتی گاهی اوقات ناسزا و یا تعریف، تمجید و تملق برای خود از این نمد کلاهی می‌دوزند و یک شبه ره صد ساله به خیال خام خود می‌روند.
این بندگان خدا کار در رسانه‌ی گروهی را با برخی بنگاههای معاملاتی اشتباه گرفته‌اند و احساس می‌کنند با هر دوز و کلک‌بازی که شده بایستی مالی از کسی بربایند و نانی در توبره‌ی خود بگذارند.
هر چند به عنوان یک عضو کوچک جامعه‌ی مطبوعات از عملکرد شورای چهارم راضی نیستیم اما از حق هم نباید گذشت که این شورا تاکنون متحمل انتقادات بسیاری از طرف رسانه‌های گروهی شده که حتی بسیاری از آنها مبنای اقتصادی نیز داشته و برای امتیازگیری بوده است.
امیدوارم خداوند همه‌ی ما را به راه راست هدایت نموده و متعهد و مسوول در بهره‌گیری از قلمی که در اختیار داریم بنماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.