کد خبر : 4085
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۷:۴۷

جشنواره و نمایشگاه توانمندیهای صنعت، معدن و تجارت گیلان برگزار می‌شود

جشنواره و نمایشگاه توانمندیهای صنعت، معدن و تجارت گیلان برگزار می‌شود

هاتف‌نیوز – جشنواره و نمایشگاه بزرگ توانمندیهای حوزه‌ی صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به مناسبت گرامیداشت «دهه‌ی فجر» امسال در استان گیلان برگزار می‌گردد.

    هاتف‌نیوز – جشنواره و نمایشگاه بزرگ توانمندیهای حوزه‌ی صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به مناسبت گرامیداشت «دهه‌ی فجر» امسال در استان گیلان برگزار می‌گردد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اعلام این مطلب افزود: این نمایشگاه از 16 تا20 بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای استان گیلان برگزار می‌شود.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، دکترعلی منتظری گفت: در نمایشگاه یاد شده بیش از 200 واحد عمده‌ی تولیدی، صنفی و شرکتهای منتخب پخش کالا در استان گیلان حضور خواهند داشت.
وی تصریح کرد: از اهداف مهم این برنامه ارائه‌ی آخرین دستاوردها و ظرفیتهای استان گیلان در زمینه‌ی تولید، تجارت و ترویج فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخل است.
وی افزود: برنامه‌ی یاد شده بر اساس سیاستهای وزارت صنعت، معدن و تجارت و رهنمودهای استاندار محترم گیلان برگزار شده و برای اولین بار به صورت جامع همه‌ی دست‌اندرکاران و فعالان اقتصادی از حوزه‌ی تولید شرکتهای پخش و واحدهای صنفی که نمایانگر پروسه‌ی تولید تا مصرف کالا هستند در این نمایشگاه به صورت یکجا حضور خواهند داشت.
دکتر منتظری همچنین گفت: در حوزه‌ی صنعت و معدن پیگیر حضور واحدهای شاخص استان به ویژه واحدهای تولیدی محصولات غذایی، صنایع نساجی، محصولات سلولزی، صنایع دارویی و بهداشتی، قطعه‌سازی خودرو، صنایع معدنی و صنایع نوین هستیم و در حوزه‌ی اصناف نیز عمدتاً واحدهای صنفی تولیدی در زمینه‌ی پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی و لوازم منزل در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.22
وی افزود: با هدف سهولت تامین مایحتاج شهروندان محترم و نیز عرضه‌ی محصولات تولیدی کشوری و استانی، فروش فوق‌العاده‌ی محصولات یاد شده نیز با تخفیفات ویژه و قیمتهای مناسب در این نمایشگاه صورت می‌پذیرد.
منتظری تصریح کرد: در کنار این نمایشگاه فضایی مناسب نیز برای برگزاری نمایشگاه منطقه‌یی نقش آفرینی زنان در توسعه‌ی پایدار با مشارکت استانداری گیلان و با حضور بانوان کارآفرین و تولیدکننده از چندین استان با محوریت دفتر امور بانوان و خانواده‌ی استانداری گیلان در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.