کد خبر : 4020
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲

شبکه‌ی دانشگران جمعیت هلال احمر گیلان گشایش یافت

شبکه‌ی دانشگران جمعیت هلال احمر گیلان گشایش یافت

هاتف نیوز- مشاور ریاست جمعیت هلال احمر کشور در سفر به استان گیلان در جریان افتتاح «شبکه‌ی دانشگران جمعیت هلال احمر استان» در رشت گفت: تحول امری پیش‌رونده با تاثیرات مطلوب در راستای اهداف جمعیت هلال احمر است که مدیران ارشد سازمانی به طور جدی از آن حمایت می‌کنند و این امر باید در استانها نیز نهادینه شود.

    هاتف نیوز– مشاور ریاست جمعیت هلال احمر کشور در سفر به استان گیلان در جریان افتتاح «شبکه‌ی دانشگران جمعیت هلال احمر استان» در رشت گفت: تحول امری پیش‌رونده با تاثیرات مطلوب در راستای اهداف جمعیت هلال احمر است که مدیران ارشد سازمانی به طور جدی از آن حمایت می‌کنند و این امر باید در استانها نیز نهادینه شود.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان دکتر آذری در جریان این آیین وابستگی مالی سازمان جمعیت هلال احمر به دولت، عدم سامانه‌ی مستندسازی و ستاد محوری را از عوامل موثر در اجرای طرح تحول عنوان کرد و افزود: هدف از اجرای این طرح تقویت استانها، ایجاد حرکت رو به رشد و شناخت استعدادهای بالقوه جمعیت در دورترین نقاط کشور، علمی شدن کارهای اجرایی، ارزیابی صحیح، آگاهی افراد از نقاط ضعف و قوت خود و اطلاح ساختار سازمانی است.
مشاور ریاست جمعیت هلال احمر در امر تحول با اشاره به استقبال خوب استان گیلان از تشکیل کمیته‌ی تحول گفت: هر نیروی هلال احمری در ایجاد تحول سهیم است و با به روز کردن دانش و انتقال اطلاعات و همچنین پیگیری مباحث مربوط به طرح تحول به صورت علمی باید بتواند این مهم را در جمعیت هلال احمر محقق کند.
دکتر آذری با اشاره به بحرانهای طبیعی و ناشناخته امروزی که ما با آن روبه‌رو هستیم؛ گفت: آینده‌نگری و دیده‌بانی از محورهای مهم تحول است که با شناخت و اجرایی شدن می‌تواند در مواقع بحران سبب چینش درست نیروی انسانی و تجهیزات و تسریع خدمت‌رسانی شود.
در ادامه‌ی این آیین مدیرعامل هلال احمراستان گیلان نیز در سخنانی با خیرمقدمگویی به مشاور ریاست جمعیت اظهار امیدواری کرد: کارکنان جمعیت هلال احمر استان با استقبال از این طرح بتوانند به اهداف مورد نظر دست یابند و این مهم با بارش افکار و انتقال تجارب و تعامل افراد با یکدیگر امکانپذیر گردد.
دکتر علیرضا خصوصی ثانی گفت: ما در جمعیت هلال احمر استان پتانسیلها و ظرفیتهای خوبی داریم که با هدایت و راهنمایی صحیح آنها می‌توانیم این استعدادها را پس از شناسایی به صورت درست و مناسب به کار گیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.