کد خبر : 3993
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲

این لشکر هفت نفره!

این لشکر هفت نفره!

هاتف‌نیوز – بالاخره گویا ساعت هفت و نیم روز پنجشنبه 25 دی ماه امسال(فردا) قرار است قفل در ساختمان شهرداری رشت با کلید انتخاب شهردار این شهر باز شود.

    هاتف‌نیوز – بالاخره گویا ساعت هفت و نیم روز پنجشنبه 25 دی ماه امسال(فردا) قرار است قفل در ساختمان شهرداری رشت با کلید انتخاب شهردار این شهر باز شود.
پس از ایرادی که فرمانداری شهرستان رشت بر نحوه‌ی رای‌گیری شهردار منتخب وارد کرده بود، مهندس عباس صابر ریاست شورای اسلامی کلانشهر رشت اعلام کرد که این بار هر عضو شورا فقط یک رای خواهند داد و رای گیری بین کاندیداهایی که صلاحیت آنها احراز شده و رزومه‌ی کاریشان مورد تایید قرار گرفته است انجام خواهد شد.
گویا حالا شورای اسلامی شهر رشت می‌داند که در آستانه‌ی انجام کاری بزرگ قرار دارد و تجربه‌ی تلخ یکبار رد شدن صورتجلسه‌ی رای‌گیری به کام همه‌ی اعضا نشسته و آنها با حساسیت بیشتر این موضوع را دنبال می‌کنند.
انتخاب شهردار جدید رشت از آن جهت در شرایط کنونی دارای اهمیت است که این کلانشهر در طول یکسال گذشته ثبات مدیریتی نداشته و دائماً دستخوش تغییر و تحولات در ساختمان سفید شهرداری بوده است.
حالا پس از بررسی احراز صلاحیتها به وسیله‌ی اعضای شورا دوباره لشکر هفت نفره‌ی نامزدهای سمت شهردار رشت انتخاب شده‌ا‌ند تا شانس خود را امتحان کنند.
مسعود کاظمی، محمدعلی ثابت‌قدم،علی‌اکبر اوسط مقدم، مرتضی طالع ماسوله، مجید رجبی، رضا ساغری و محمدعلی آقازاده به عنوان نامزدهای سمت شهرداری رشت هستند که صبح روز پنجشنبه یکی از آنها به عنوان شهردار منتخب لقب خواهد گرفت.
البته گویا قرار است شهردار منتخب رسماً در نشست روز یکشنبه‌ی هفته‌ی آینده به مردم و رسانه‌های گروهی اعلام شود.
به هر حال امیدواریم اینبار کار به گونه‌یی انجام شود که اما و اگرهای جدید مطرح نشود و پس از ارسال صورتجلسه‌ی نشست رای‌گیری به فرمانداری و ارسال نامه به استانداری گیلان و به دنبال آن معرفی شهردار منتخب به وزارت کشور، مهر تایید وزارت کشور هم بر حکم شهردار جدید رشت نقش ببندد تا این کلانشهر بیش از این دچار مشکل نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.