کد خبر : 3848
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰

سالیانه از چهار پایان‌نامه‌ی مرتبط با صنعت حمایت می‌شود

سالیانه از چهار پایان‌نامه‌ی مرتبط با صنعت حمایت می‌شود

نیوز- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: با 20 طرح پژوهشی مطالعه شده در نمایشگاه توانمندیهای پژوهشی استان گیلان شرکت نموده‌ایم.

    هاتف نیوز- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: با 20 طرح پژوهشی مطالعه شده در نمایشگاه توانمندیهای پژوهشی استان گیلان شرکت نموده‌ایم.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، مهندس طهمورث لاهوتی اشکوری گفت: پیشرفت سریع فناوری و تحولات بیسابقه در توسعه‌ی ارتباطات بین‌المللی در جریان جهانی شدن و رشد تحقیقات توسعه‌یی در هر کشور با ایجاد فضای ملی تحقیق و توسعه و افزایش شاخصهای سرمایه‌گذاری، نیروی انسانی، اطلاعات و اطلاع‌رسانی در تحقیق و توسعه امکانپذیر خواهد بود.
وی تصریح کرد: نمایشگاه توانمندیهای پژوهشی و فناوری استان گیلان که چندی پیش با مشارکت دستگاههای اجرایی و با ارائه‌ی طرحهای پژوهش شده در «هفته‌ی پژوهش» در رشت برگزار شد فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با اهمیت پژوهش، نقش، جایگاه و تاثیر آن در اداره‌ی امور سازمانها، اداره‌ی امور کشور و جامعه بود.
وی گفت: شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در سالهای اخیر با حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی مشکلات موجود در صنایع کوچک، حوزه‌های محیط زیست و خوشه‌های صنعتی را مورد پژوهش و مطالعه قرار داده است.18
رئیس هیات مدیره‌ی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: بهره‌مندی از پتانسیل و ظرفیتهای مهم و بسیار خوب صنعتی و دانشگاهی یکی از مهمترین زیرساختهای دستیابی به توسعه‌ی پایدار است و باید از این ظرفیتها برای توسعه‌ی هر چه بیشتر استان استفاده کنیم.
مهندس لاهوتی اشکوری بیان نمود: هم‌اکنون یکی از نیازهای استان برقراری رابطه‌یی محکم و تعاملی مناسب بین صنعت و دانشگاه است و این مهم باید به صورت عملی اجرا شود چون قطعا پژوهشهای علمی و دانشگاهی در صنایع کاربرد خواهند داشت.
وی بیان نمود: در همین راستا شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان توانسته است با برخی از دانشگاههای استان توافقنامه‌ی همکاری منعقد کند که انجام آن می‌تواند باعث رفع مشکلات صنایع کوچک و رونق بازار آن شود.
وی در پایان بیان کرد: سالیانه چهار پایان‌نامه‌ی مرتبط با صنعت، مورد حمایت قرار خواهد گرفت و شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با 20 طرح پژوهشی مطالعه شده در این نمایشگاه شرکت نموده که عمده مطالعات و پژوهشهای انجام گرفته نیز با محوریت خوشه‌های صنعتی و مطالعات زیست محیطی بوده است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.