کد خبر : 3781
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲

شهرداری رشت به دور از حاشیه‌ها به ارائه‌ی خدمت می‌پردازد

شهرداری رشت به دور از حاشیه‌ها به ارائه‌ی خدمت می‌پردازد

هاتف‌نیوز – سرپرست شهرداري کلانشهر رشت در نشست فوق‌العاده‌ی شوراي معاونان این شهرداری بر ارتقاي كيفيت خدمات با انتخاب شهردار جديد رشت تاکید نمود و گفت: در شهرداري وظيفه‌ی ما خدمت است و قطعاً اين انتخاب فرخنده مي‌تواند بر كيفيت خدمات ارائه شده بيفزايد.

    هاتف‌نیوز – سرپرست شهرداري کلانشهر رشت در نشست فوق‌العاده‌ی شوراي معاونان این شهرداری بر ارتقاي كيفيت خدمات با انتخاب شهردار جديد رشت تاکید نمود و گفت: در شهرداري وظيفه‌ی ما خدمت است و قطعاً اين انتخاب فرخنده مي‌تواند بر كيفيت خدمات ارائه شده بيفزايد.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کلانشهر رشت، کریم سرپرست افزود: گر چه در زمان حضور سرپرست نيز كارهاي شهرداري پيش مي‌رود و فعاليتهاي محوله محقق مي‌گردد اما با وجود شهردار جديد اقدامات گسترده‌تري با برنامه‌ريزي مدون و هدفمندتر صورت مي‌پذيرد و راندمان كاري افراد و مجموعه‌ی شهرداری نيز بالا مي‌رود.
وی تصريح نمود: معاونين و مديران شهرداري بايد مودت و دوستي بين زيرمجموعه‌ی خويش ايجاد نمايند تا شهردار جديد در يك فضاي صميمي و دوستانه فعاليت خويش را آغاز نمايد.
کریم سرپرست افزود: قطعاً با سياستهايي كه ايشان اعمال مي‌نمايند بودجه‌ی سال ۹۴ به بهترين نحو محقق مي‌گردد و زمينه‌ساز انجام خدمات مناسب براي شهر و شهروندان مي‌شود.
سرپرست شهرداري کلانشهر رشت به معاونان و مديران زيرمجموعه‌ی آنها پرهيز از ورود به حواشي و انجام امور جاري در جهت اعتلاي خدمت را مورد تاکید قرار داد.
در ادامه رحمتي سرپرست معاونت اداري – مالي گفت: هدف ما فراتر و بزرگتر از آن است كه داخل مجموعه با اظهار نظرهايي موجب تنش گرديم، بايد با همدلي در زمان باقيمانده تا پايان امسال در جهت تحقق يافتن خواسته‌هاي مالي گام برداريم.25
مهندس بهارمست معاون خدمات شهري نيز در ادامه گفت: ما شهر و شهروندانمان را دوست داريم و همه‌ی مجموعه با انجام وظايفي كه جزو اهداف اصلي آنان است سعي در ارائه‌ی خدمات مفيد به مردم دارند، اعتقاد اين است كه شهرداري بهترين نهادي است كه مي‌تواند به مردم خدمت ارائه نماید.
مهندس رسوليان سرپرست معاونت فني و عمراني نيز گفت: كارهاي بزرگ با مديريت جديد قطعاً هماهنگتر مي‌گردد و اين فعاليتها با راهنماييهايي ايشان توسعه خواهد يافت.
مهندس طليسگر معاون حمل و نقل و ترافيك هم در اين نشست گفت: همه يد واحد هستيم، با پشتيباني و همپوشاني مي‌توانيم كارهاي اجرايي را محقق نماييم.
مهندس نوروزي معاون معماري و شهرسازي، انتخاب شهردار رشت را به فال نيك گرفت و وی را منتخب مردم و منتخب منتخبان مردم دانست و رسيدن به اهداف بلندمدت را با حضور وی دور از دسترس تلقی ننمود.
اميري مدير امور مالي شهرداری کلانشهر رشت نيز انجام وظيفه بر اساس سياست كاري و تكاليف اداري و عدم تزلزل در جهت ارائه‌ی خدمات را مورد تاكيد قرار داد و گفت: دغدغه‌ی اصلي ما كمك در جهت رشد و بالندگی شهر است كه هيچ زمان در انجام آن كوتاهي نكرده و تصميات اعضاي شورا در جهت انتخاب شهردار را محترم دانسته و فراتر از افكار آنان گام بر نخواهيم داشت.
در ادامه حسيني و توانافر مشاوران شهردار نيز با اشاره به اينكه شهردار منتخب از بدنه‌ی شورا و آشنا با شهرداري رشت گفتند: بايد در زمینه‌ی فروش املاك و مواردي مرتبط از اين قبيل و همچنين تدوين بودجه با شهردار رشت هم نظري نماييم زيرا هدف ما انجام خدمات ماندگار است كه مي‌بايست به دور از حواشي نسبت به پيگيري امورات اقدام نماييم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.