کد خبر : 3707
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷

مجتمع سه ستاره «مهرگان» فضایی مطلوب برای اقامت و تفریحات سالم

مجتمع سه ستاره «مهرگان» فضایی مطلوب برای اقامت و تفریحات سالم

هاتف نیوز– مهندس اسماعیل سنگجویی مشاور و از مدیران «مجتمع تفریحی – اقامتی مهرگان» که سابقه‌یی درخسان و طولانی در صنعت گردشگری دارد و پیش از اینها مدیر عامل تله‌کابین احرار لاهیجان بوده که توانسته است در مدت خدمت خود در این سمت در تله‌کابین منشای اثر خیر و موفقیت بسیار شود و بارها از طرف موسسات علمی، دولتی، کنترل کیفیت و… تجلیل و قدردانی شود از «مهرگان» بزرگترین مجتمع تفریحی – اقامتی غرب استان گیلان سخن می‌گوید.

    هاتف نیوز– مهندس اسماعیل سنگجویی مشاور و از مدیران «مجتمع تفریحی – اقامتی مهرگان» که سابقه‌یی درخسان و طولانی در صنعت گردشگری دارد و پیش از اینها مدیر عامل تله‌کابین احرار لاهیجان بوده که توانسته است در مدت خدمت خود در این سمت در تله‌کابین منشای اثر خیر و موفقیت بسیار شود و بارها از طرف موسسات علمی، دولتی، کنترل کیفیت و… تجلیل و قدردانی شود از «مهرگان» بزرگترین مجتمع تفریحی – اقامتی غرب استان گیلان سخن می‌گوید.
مهندس سنگجویی با پشتکار و علاقه‌مندی به کار توانست موفق به دریافت کارت مدیریت management ID card نیز بشود و برگی زرین در کارنامه‌ی مدیریتی خود ثبت کند.
مهندس سنگجویی می‌گوید: موسس و ایجادکننده‌ی «مجتمع تفریحی – اقامتی مهرگان» آقای ایمانی است که بایستی در وصف ایشان گفت: جناب آقای ایمانی موسس و مدیر عامل «مجتمع سه ستاره مهرگان» هر ساله در روز تاسوعای حسینی(ع) حدود هزار پرس غذای نذری در ضیابر پخش می‌کنند. طبق یک رسم و عادت سنتی و کهن همه‌ی مردم خونگرم ضیابر در روز عاشورا با پختن انواع غذاهای نذری از عزاداران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) پذیرایی می‌کنند.
در باره‌ی ویگیهای این مجتمع هم باید گفت:
«مجتمع سه‌ستاره مهرگان» که به ابعاد بیش از چهل هزار مترمربع به وسیله‌یبخش خصوصی احداث شده، بزرگترین مجتمع تفریحی- اقامتی غرب استان گیلان است که با مدیریتی توانا و کادری مجرب هدایت می‌شود.DSC02725
مدیریت این مجتمع، مدام کارکنان را به معاشرت خوب و ارائه‌ی خدمات بهتر به مراجعه‌کنندگان و رعایت شئون اسلامی سفارش می‌دهد.
کارکنان مجتمع یاد شده در حقیقت قادرهستند که کار جذب و نگهداری توریسم را به خوبی انجام بدهند. «مجتمع سه ستاره مهرگان» که پس از پیربازار و نرسیده به ضیابر واقع شده با توجه به فضایی سرسبز، دلپذیر و آرامبخش و با مدیریتی توانا و کارکنانی بااخلاق و آموزش‌دیده در سالیان اخیر توجه افراد بسیاری را به خود جلب نموده و هر روزه به میزان افراد علاقه‌مند به این مجتمع نیز اضافه می‌شود.
خصوصیات شغلی کارکنان «مجتمع سه ستاره مهرگان» برگرفته از آداب و رسوم و باورهای مذهبی و منطقه‌یی است. این کارکنان با علم و آگاهی از باورهای بومی، منطقه‌یی و اعتقادی این توانایی را دارند تا اطلاعات کافی و جذابی را در اختیار مسافران و گردشگران قرار دهند.
مدیریت «مجتمع سه ستاره مهرگان» در شش‌ماهه‌ی نخست امسال تبلیغاتی وسیع را برای معرفی بزرگترین مجتمع تفریحی -اقامتی غرب گیلان انجام داده که عبارتند از:
1 – چاپ و پخش بیش از بیست هزار بروشور
2 – افزایش بیلبردهای تبلیغاتی تا 30 عدد
3 – پخش دفترچه‌های تبلیغاتی در فرودگاه میرزا کوچک رشت
4- برگزاری جلسات و همایشهای مختلف و…
فاصله‌ی «مجتمع تفریحی – اقامتی مهرگان» از میدان شهید قلیپور تا مجتمع 30 کیلومتر است. شاید در نگاه اول این تصور پیش آید که مسیرطولانی است اما این نگرش کاملاً اشتباه است چرا که مسیرجاده سراسرمملو از جاذبه‌ها و طبیعت بکر و انواع و اقسام سرگرمیها است که برای مسافر و گردشگر خسته کننده نمی‌نماید. بازارچه‌های بین راهی و وجود دستفروشان و کشاورزانی که محصول دسترنج خودشان را که به صورت ارگانیک پرورش داده‌اند و برای فروش به نزدیک جاده می‌آورند خیلی برای مسافران جذاب و روحیه‌بخش است و از طرفی زمینهای سرسبز و باغهای صنوبر واقعاً جاذبه‌یی منحصر به فرد را در این منطقه به وجود آورده است.
نه تنها مسیر خسته‌کننده نیست بلکه خیلی جذاب و آرامبخش هم هست. وقتی هم که به «مجتمع مهرگان» می‌رسید داخل آن آرامشی خاص حاکم است که با داشتن فضای سرسبز و دلچسب و استخرها و آبنماها باعث آرامش روح و جسم هر فرد می‌شود. که نشان می‌دهد حقیقتاً در استان گیلان چنین مجتمعی بزرگ و دلپذیر با این همه امکانات وجود ندارد.
به لطف و مرحمت پروردگار از تابستان امسال مراجعه‌ی مردمی به مجتمع بیشتر شده و در بیشتر اوقات ویلاها و سوییتها پر بوده است.
«مجتمع سه ستاره مهرگان» دارای امکانات زیر است:
1- تالار عروسی بسیار شیک و مجهز با ظرفیت 1500 نفر به صورت جداگانه برای آقایان و بانوان
2- رستوران پنج ستاره کلاسیک مهرگان با ظرفیت 150 نفر
3- رستوران سنتی با غذاهای محلی و موسیقی زنده و آلاچیق
4- استخر و آبنماهای طبیعی و به یادماندنی
5- رویال ویلاهای اقامتی دوبلکس و مبله با همه‌ی امکانات رفاهی
6 – سوییتهای اقامتی
7- فست فود بسیار مجهز
در پایان یک مژده برای مردم فرهنگدوست و خونگرم گیلان اینکه نظر به استقبال عمومی از رستوران سنتی و اجرای موسیقی شبانه، فضای سرپوشیده با طراحی زیبا و جدید آماده شده تا در فصل بارندگی و سرما نیز قابل بهره‌برداری و ارائه‌ی خدمات رفاهی به همشهریان عزیزمان را داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.