کد خبر : 3671
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۷:۱۶

مسابقه‌ی طراحی فضاهای آموزشی و سر در ورودی مدارس گیلان انجام شد

مسابقه‌ی طراحی فضاهای آموزشی و سر در ورودی مدارس گیلان انجام شد

هاتف نیوز- بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان نتایج نخستین مسابقه‌ی طرح فراخوان معماری مدارس اعلام شد.

    هاتف نیوز– بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان نتایج نخستین مسابقه‌ی طرح فراخوان معماری مدارس اعلام شد.
بر پایه‌ی این گزارش مهندس علی اوسط مقدم در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره‌ی کل با اعلام خبر یاد شده افزود: اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان در راستای ایجاد پویایی در معماری مدارس و ارتقای سطح کیفی و کمی آن و با هدف طراحی پلان و نمای فضاهای آموزشی و سردر ورودی مدارس با رویکرد نوین، اقدام به برگزاری مسابقه‌یی با همین عنوان نموده و از علاقه‌مندان، مهندسان و دانشجویان رشته‌ی معماری برای شرکت در این مسابقه دعوت به عمل آورده است.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان از ویژگیهای طرح یاد شده را نوآوری و خلاقیت دانست و تاکید نمود: معماری مدارس باید همواره بر اساس فناوریها و شیوه‌های نوین انجام شده و از هویتی متناسب با معماری اسلامی- ایرانی برخوردار بوده و الهام گرفته از معماری اقلیم استان گیلان باشد.
مهندس اوسط مقدم در بخشی دیگر از این گفت‌وگو با تشکر از دفتر فنی اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان یادآور شد: در این مسابقه شرکت‌کنندگانی از استانهای مختلف در دو بخش (نقشه‌های پلان و سردر مدارس) با یکدیگر رقابت کردند.26
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان آثار ارسالی را خوب و کیفی ارزیابی نمود و اظهار کرد: در بخش نقشه‌های پلان مدارس دکتر علی رحمتی‌زاده مقام اول را به خود اختصاص داده و مهندس معصومه میرزایی و دکتر علی رحمتی‌زاده مشترکاً مقام دوم شده و مهندس سعید گلچین مقام سوم را به دست آوردند.
وی همچنین درباره‌ی برندگان بخش نقشه‌های سر در مدارس ابراز نمود: مهندس صدرا صاحب‌زاده مقام اول، مهندس محبوبه روحی مقام دوم و دکتر علی رحمتی‌زاده و مهندس کیومرث نقیبی(مشترکاً) مقام سوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.
مهندس اوسط مقدم در پایان با تبریک گفتن به برگزیدگان این مسابقه‌ی علمی یادآور شد: در راستای تجلیل و تكريم از این عزیزان با برگزاری آیینی ویژه همزمان با «دهه‌ی فجر» از زحمات با ارزش منتخبان قدردانی و تشکر به عمل خواهد آمد.
گفتنی است شرکت‌کنندگان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده‌ی نتایج مسابقات به نشانی اینترنتی: www.nosazimadaresgil.ir.pdf مراجعه نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.