کد خبر : 3513
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

خانه‌هایتان را به نیروگاه کوچک تبدیل کنید!

خانه‌هایتان را به نیروگاه کوچک تبدیل کنید!

هاتف نیوز- امكان نصب نیروگاههای كوچك با استفاده از سیستمهای فتوولتایك و بهره‌گیری از انرژی خورشیدی برای مشتركین برق استان گیلان فراهم شده است.

هاتف نیوز– امكان نصب نیروگاههای كوچك با استفاده از سیستمهای فتوولتایك و بهره‌گیری از انرژی خورشیدی برای مشتركین برق استان گیلان فراهم شده است.
شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اعلام کرده که آماده است تا در جهت اجرای نصب سامانه‌های انرژی خورشیدی از محل منابع بند(ز) تبصره‌ی 9 قانون بودجه‌ی سال 1393 و با هدف امنیت‌بخشی به انرژی و کاهش آلودگی محیط زیست به متقاضیان راه‌اندازی سامانه‌های انرژی خورشیدی تسهیلات ویژه اعطا کند.40
مهندس جمشید طالبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در این زمینه توضیح داده که: در جهت اجرای سیاستهای کلی وزارت نیرو به منظور استفاده و به کارگیری از انرژیهای تجدیدپذیر، این شرکت آمادگی کامل دارد تا برای راه‌اندازی پنلهای خورشیدی بر بام ساختمان مشترکان برق تسهیلاتی ویژه به متقاضیان واگذار کند.
وی افزود: یکی از این موارد خرید برق از طریق اتصال پنلهای خورشیدی به شبکه‌ی برق است که در صورت تمایل، مازاد مصرف متقاضیان خریداری خواهد شد.
مهندس طالبی خاطر نشان کرد: مشاوره در زمینه‌ی راه‌اندازی و نصب و تامین تجهیزات با 50 درصد تخفیف از دیگر امتیازات این طرح است.
گفتنی است متقاضیان می‌توانند تا پایان آذر ماه امسال به شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان مراجعه نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.