کد خبر : 3082
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸

گاودزدهای صومعه‌سرا دستگیر شدند

گاودزدهای صومعه‌سرا دستگیر شدند

هاتف‌نیوز – یک باند از گاو دزدها با هشت مورد دزدی گاو در شهرستان صومعه‌سرا متلاشي شد.

     هاتف‌نیوز – یک باند از گاو دزدها با هشت مورد دزدی گاو در شهرستان صومعه‌سرا متلاشي شد.
سرهنگ فرهاد فلاح كريمي رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گيلان در مصاحبه با پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر گفت: در پي افزايش وقوع سرقت احشام در شهرستان صومعه‌سرا، موضوع به طور ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان قرارگرفت.
رئيس پليس آگاهي استان گيلان افزود: كارآگاهان با تشكيل اكيپهاي ويژه و بررسي شيوه و شگردهای دزدی، پس از تجميع پرونده‌هاي ارجاعي، اقدام به جمع‌آوري دلايل و مستندات درباره‌ی شيوه و شگردهای به كار رفته در این دزدیها نموده و با توجه به نحوه و زمان وقوع، از سريالي بودن این دزدیها اطمينان حاصل كردند.
وی تصريح کرد: كارآگاهان در تحقيقات تكميلي خود رد پايي از يك دزد سابقه‌دار را در این جریان كشف نموده و اطلاع حاصل كردند كه سارقان قصد دارند در يكي از روستاهاي اطراف شهرستان صومعه‌سرا سرقتی دیگر انجام دهند.
سرهنگ فلاح كريمي با بيان اينكه دزدان در حين دزدی گاوها دستگير شدند، بيان داشت: كارآگاهان با توقيف دو دستگاه خودروي پرايد و نيسان سارقان، دو راس گاو سرقتي را از آنها كشف كردند.
وي با اعلام اينكه این دزدها در تحقيقات پليسي به هشست مورد دزدی گاو كه شامل 21 راس دام بوده اعتراف كردند، اظهار داشت: ارزش دامهاي سرقتي 423 ميليون ریال بوده است
رئيس پليس آگاهي استان گيلان در پايان با بيان اينكه سه دزد دستگير شده در این ماجرا با تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.