کد خبر : 2886
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵

دانشگاه گیلان از بازنشستگان خود تجلیل و قدردانی کرد

دانشگاه گیلان از بازنشستگان خود تجلیل و قدردانی کرد

هاتف‌نیوز‌- به مناسبت فرا رسیدن «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» آیین تجلیل و قدردانی از بازنشستگان دانشگاه گیلان با حضور مسوولان دانشگاهی و استانی در «تالارحکمت» دانشکده‌ی علوم انسانی این دانشگاه در رشت برگزار شد.

    هاتف‌نیوز‌– به مناسبت فرا رسیدن «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» آیین تجلیل و قدردانی از بازنشستگان دانشگاه گیلان با حضور مسوولان دانشگاهی و استانی در «تالارحکمت» دانشکده‌ی علوم انسانی این دانشگاه در رشت برگزار شد.
در این آیین ابتدا پس از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی عبدالرضا راست‌‌روان گزارشی از کارها و فعالیتهای انجام شده‌ی یکساله‌ی کانون ارائه داد.
رئیس کانون صنفی بازنشستگان دانشگاه گیلاان ابتدا به دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان، مهندس طاهری رئیس سازمان بازنشستگی استان گیلان و مهندس ضیابری مدیر مسوول هفته‌نامه‌ی «هاتف» خیرمقدم گفت و از حضور آنها در این آیین تشکر و قدردانی کرد.
وی همچنین با تشکر و سپاس از همه‌ی بازنشستگان حاضر در این آیین و قدردانی و سپاسگزاری از اعضای هیات مدیره‌ی کانون صنفی بازنشستگان دانشگاه گیلان آقایان سیروس قربانی، علی احمدی سراوانی، غلامعلی خدابخشی و احمد پوریا و تلاشها و کوششهایی که برای برگزاری این همایش به خرج دادند، به برنامه‌هایی که برای بازنشستگان از طریق کانون صنفی بازنشستگان دانشگاه گیلان ارائه شده و می‌شود اشاره کرد و خاطر نشان نمود: بازنشستگی پایان زندگی نیست بلکه دورانی اثرگذار از زندگی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.
عبدالرضا راست‌روان همچنین به تاریخچه‌ی تشکیل کانون صنفی بازنشستگان دانشگاه گیلان اشاره کرد و گفت: این کانون از سال 1385 با زحمات زیاد هیات موسس آن تشکیل شد و زمان تشکیل آن هم سه سال به طول انجامید.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: امیدواریم این برنامه‌ی تکریم از بازنشستگان به همت ریاست دانشگاه گیلان و دیگر مسوولان این دانشگاه سالهای سال تداوم داشته باشد.
رئیس کانون صنفی بازنمشستگان دانشگاه گیلان همچنین درخواست خود را از سید احمد رضی چنین مطرح کرد که: بسیاری از بازنشستگان محترم دانشگاه گیلان دارای فرزندانی هستند که هم‌اکنون شغلی ندارند و حتی درجات مختلف علمی دارند اما بیکار هستند از حضور محترم جناب آقای دکتر رضی می‌خواهم که از وجود این جوانان در مکانهای مختلف استفاده کند.
راست‌روان در پایان سخنان خود گفت: ان‌اءالله کانون بازنشستگان دانشگاه گیلان پایگاهی باشد که بتواند به رفع و رجوع مشکلات بازنشستگان این دانشگاه بیش از پیش بپردازد و من امیدوارم با رفع مشکلات این عزیزان از نظر مالی و معنوی ب‌توانیم خدمتی موثر برای آنها انجام دهیم.
رئیس دانشگاه گیلان هم در این آیین با خوشامدگویی به بازنشستگان این دانشگاه، وضعیت موجود دانشگاه گیلان را مرهون تلاشها و مجاهدتهای این قشر دانشگاهی دانست و دانشگاه را وامدار زحمات آنان عنوان کرد.
دکتر احمد رضی گفت: اگر امروز دانشگاه گیلان به عنوان بزرگترین دانشگاه خطه‌ی شمال کشور مطرح است ماحصل زحمات یکایک بازنشستگان و مجموعه‌ی دانشگاهی آن است.
وی گفت: شما عزیزان خون دلها خورده و خطرهای بسیاری کرده‌اید تا دانشگاه گیلان به آن چیزی که آلان هست، رسیده است و ما امسال چهلمین سال فعالیت دانشگاه گیلان را سپری می‌کنیم.
رئیس دانشگاه گیلان تاکید کرد: 31 سال پیش به عنوان دانشجو در همین دانشگاه تحصیل می‌کردم و بنابر این خود را وامدار دانشگاه گیلان و شما عزیزان سختکوش می‌دانم و امیدوارم در خدمت به جامعه‌ی دانشگاهی گیلان موفق هم باشم.
وی همچنین گفت: در جامعه‌ی ما بازنشستگی را مرحله‌یی همراه با گرفتاری زندگی ترسیم و توصیف می‌کنند در حالی که این دوران هم مرحله‌یی از زندگی است که می‌تواند مرحله‌ی تکاملی محسوب شود و بایستی از وجود تجارب این عزیزان استفاده شود و ما خود را مرهون دعاهای خیر همه‌ی بازنشستگان محترم می‌دانیم.
دکتر رضی به بهره‌گیری از تجارب ارزشمنتد بازنشستگان تاکید کرد و گفت: باید از تجارب ارزشمند این عزیزان استفاده کرد تا دانشگاه را به شکوفایی هر چه بیشتر سوق دهیم.
مهندس طاهری مدیر سازمان بازنشستگی کشوری در استان گیلان هم در این آیین از رایزنیهای انجام شده برای خدمت‌رسانی بهتر و اختصاص تسهیلات و امکانات به بازنشستگان سخن گفت.
وی مجموعه‌ی‌ فعالیتهایی را که برای تامین رفاه بازنشستگان گرامی در این سازمان انجام می‌شود، را برشمرد و گفت: ما همیشه وامدار زحمات و تلاشهای بازنشستگان بوده و هستیم.
مهندس طاهری تلاش برای بهره‌گیری از خدمات بیمه‌ی تکمیلی بازنشستگان و پرداخت هزینه‌های بستری بیماران به وسیله‌ی بیمه‌ی طلایی را یکی از اقدامات سازمان بازنشستگان کشوری در استان گیلان دانست و گفت: همچنین برای افزایش روحیه‌ی شادابی و نشاط بازنشستگان محترم تورهای گردشگری در نظر گرفته شده است.
وی در پایان سخنان خود از دکتر احمد رضی ریاست دانشگاه گیلان و عبدالرضا راست‌روان رئیس کانون صنفی بازنشستگان دانشگاه گیلان و اعضای هیات مدیره‌ی این کانون که این برنامه را ترتیب دادند تشکر و قدردانی کرد.
در پایان این آیین هم از بازنشستگان دانشگاه گیلان که از اول مهر ماه 1392 تا اول مهر ماه 1393 به افتخار بازنشستگی نایل آمدند با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی و تجلیل شد و با قرعه‌کشی به چهل نفر از بازنشستگان دانشگاه گیلان به مناسبت چهلمین سال فعالیت این دانشگاه چهل جایزه‌ی ویژه اهدا گردید.
عبدالرضا راست‌روان رئیس کانون صنفی بازنشستگان دانشگاه گیلان هم در پایان از تلاشها و کوششهای سیروس قربانی، علی احمدی سراوانی، غلامعلی خدابخشی و احمد پوریا اعضای هیات مدیره‌ی این کانون قدردانی و سپاسگزاری کرد و از همه‌ی کسانی که به صورتهای مختلف در تدارکات و برنامه‌ریزی برای اجرای این همایش بزرگ تلاش و کوشش کردند، تشکر نمود.
وی گفت: معاونتهای مختلف دانشگاه گیلان اعم از اداری – مالی، پژوهشی، دانشجویی، مسوولان و مدیران روابط عمومی، اداری، مالی، کارگزینی، خدمات، تدارکات، نماینده‌ی امور دانشجویی خانم صمدی و بسیاری دیگر از مسوولان دانشگاه که همپا و همیار دست اندرکاران برگزاری این همایش بودند جای قدردانی و تشکر دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.