کد خبر : 2764
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

تامین زیرساختهای شهرکهای صنعتی از اولویتهای مهم محسوب می‌شود

تامین زیرساختهای شهرکهای صنعتی از اولویتهای مهم محسوب می‌شود

هاتف‌نیوز‌- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: تامین زیرساختهای مورد نیاز برای استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرکهای صنعتی از مهمترین وظایف این مجموعه تلقی می‌شود که با تکمیل این زیرساختها و امکانات زیربنایی در شهرکهای صنعتی و راه‌اندازی واحدهای صنعتی، قطعاً شاهد افزایش اشتغال و توسعه‌ی صنعتی استان خواهیم بود.

    هاتف‌نیوز‌– مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: تامین زیرساختهای مورد نیاز برای استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرکهای صنعتی از مهمترین وظایف این مجموعه تلقی می‌شود که با تکمیل این زیرساختها و امکانات زیربنایی در شهرکهای صنعتی و راه‌اندازی واحدهای صنعتی، قطعاً شاهد افزایش اشتغال و توسعه‌ی صنعتی استان خواهیم بود.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، مهندس طهمورث لاهوتی اشکوری همچنین گفت: برخی از دستگاههای اجرایی به علت محدودیتهای اعتباری نتوانسته‌اند به تعهدات خود در تامین زیرساختهای مورد نیاز تا ورودی شهرکها و نواحی صنعتی عمل کنند، ما با برگزاری جلسلت متعدد با مسوولان استان به ویژه در کارگروه حمایت از تولید پیگیر رفع مشکلات موجود در شهرکها و نواحی صنعتی هستیم.
وی در ادامه افزود: تامین زیرساختهای مورد نیاز برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی از مهمترین وظایف و اولویتهای شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان است.
رئیس هیات مدیره‌ی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان همچنین گفت: با تکمیل زیرساختها و امکانات زیربنایی در شهرکها و نواحی صنعتی استان و همچنین راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی، شاهد اشتغالزایی بیشتر و توسعه‌ی صنعتی استان گیلان خواهیم بود.
مهندس طهمورث لاهوتی اشکوری در پایان به این نکته اشاره کرد که: طی نشست مقدماتی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با بانک صنعت و معدن به منظور راه‌اندازی بانک صنایع کوچک که جزو اساسنامه‌ی این بانک است، می‌تواند کمک مناسبی به صنایع کوچک به ویژه شهرستانها و مناطق محروم باشد.

4

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.