کد خبر : 2718
تاریخ انتشار : شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۵:۵۶

برای حفاظت از منابع طبیعی از توانمندی بسیجیان بهره‌گیری می‌شود

برای حفاظت از منابع طبیعی از توانمندی بسیجیان بهره‌گیری می‌شود

هاتف‌نیوز – تلاش امروز حافظان انفال الهی و منابع طبیعی برای حفظ سرمایه‌های کشور کمتر از مجاهدتهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیست.

   هاتف‌نیوز – تلاش امروز حافظان انفال الهی و منابع طبیعی برای حفظ سرمایه‌های کشور کمتر از مجاهدتهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیست.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان، دکتر حبیبی در دیداری با مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز‌داری استان گیلان و اعضای شورای فرماندهی «پایگاه مقاومت بسیج شهید خانزاده» با اعلام این مطلب افزود: در اوایل انقلاب و به عنوان اولین اقدامات به فرمان امام راحل(ره) دو نهاد مردمی، سپاه پاسداران و جهاد سازندگی تاسیس شد تا اولی از دستاوردهای انقلاب و دومی از سرمایه‌ها و توانمندیهای مملکت حفاظت و صیانت نمایند.
رئیس سازمان بسیج کارمندان استان گیلان با اشاره به نقش جهاد و جهادگران در طول جنگ تحمیلی اظهار کرد: امروز نیز پرسنل منابع طبیعی با تفکر بسیجی و روحیه‌ی جهادی خود به عنوان سربازان امام عصر و پیروان ولایت به تکلیف خود عمل می‌کنند و در راه انجام وظیفه وقت و زمان را نمی‌شناسند و در هر ساعت از شبانه‌روز آماده‌ی خدمت هستند.
دکتر حبیبی در ادامه گفت: بسیج و بسیجیان برای حفظ منابع طبیعی و صیانت از سرمایه‌های کشور در کنار حافظان انفال الهی و دوشادوش ماموران صدیق و سختکوش منابع طبیعی آمادگی لازم برای هرگونه اقدام پیشگیرانه و برخورد لازم با عوامل تخریب و تعرض به منابع طبیعی را دارند.44
مهندس داود زارع مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان نیز در این نشست با ارج نهادن به نقش بسیج در زمینه‌ی حفظ امنیت کشور و همراهی آنها با دستگاهها و مراجع صاحب صلاحیت در زمینه‌ی حفظ تمامیت ارضی و امنیتی نظام اظهار کرد: بهره‌گیری از تواناییهای بسیج به عنوان یکی از نهادهای مردمی به عنوان اولویت نخست سازمانی در جهت جلب مشارکت عامه‌ی مردم برای حفاظت از منابع طبیعی تصمیم خوبی است که در بعد ملی و به تبع آن در گیلان اجرایی شده و در آینده نیز جدیتر از پیش نمود می‌یابد.
در ادامه‌ی این نشست فرمانده‌ی پایگاه بسیج اداره‌ی کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان با بیان گزارشی از عملکرد «پایگاه مقاومت بسیج شهید خانزاده» دستاوردهای بسیجیان شاغل در اداره‌ی کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان را برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.