کد خبر : 2670
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶

یک اقدام جدی برای پاکسازی جاده‌ی توریستی

یک اقدام جدی برای پاکسازی جاده‌ی توریستی

هاتف‌نیوز – رئيس اداره‌ی راه و شهرسازي شهرستان فومن خبر داد: با تلاش نيروهاي راهداري رسوبات ريزش كوه محور توريستي فومن – ماسوله جمع‌آوري شده است. بر پایه‌ی گزارش روابط عمومي اداره‌ی کل راه و شهرسازي استان گيلان به دلیل بارش شديد باران و جاري شدن سيلاب در چند روز اخير كه منجر به ريزش

هاتف‌نیوز – رئيس اداره‌ی راه و شهرسازي شهرستان فومن خبر داد: با تلاش نيروهاي راهداري رسوبات ريزش كوه محور توريستي فومن – ماسوله جمع‌آوري شده است.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومي اداره‌ی کل راه و شهرسازي استان گيلان به دلیل بارش شديد باران و جاري شدن سيلاب در چند روز اخير كه منجر به ريزش كوه در پيچ گيلوندرود واقع در محور توريستي فومن – ماسوله شده بود، با اقدام فوري راهداران پسماندهاي ناشي از سيلاب و رانش كوه از سطح مسير جاده پاكسازي شد و ارتباط در این محور در کوتاهترین زمان ممکن برقرار گرديد.
رئيس اداره‌ی راه و شهرسازي شهرستان فومن با بيان اينكه 200 مترمكعب از حجم رانشي به وسیله‌ی نیروهای راهداري جمع‌آوري شده است، افزود: پس از دريافت گزارش هواشناسي مبني بر احتمال وقوع سيلاب در برخي از مناطق، نيروهاي راهداري در آماده‌باش قرار گرفتند و با مشاهده‌ی اولين نشانه‌هاي رانش كوه براي پاكسازي حجم رانشي وارد عمل شدند.
نیما شفقی افزود: اقدامات ايمني براي جلوگيري از رانش مجدد نیز به وسیله‌ی نیروهای این اداره به كار گرفته شد به طوري كه با فعاليتهاي مستمر مانع از انسداد مسير هم شدند.
گفتنی است همچنين پلهاي ارتباطي راههاي روستايي خطيب گوراب، درفشه، سقي بن و سيدسرا كه بر اثر طغيان رودخانه‌ها مسدود شده بودند، بازگشايي شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.