کد خبر : 2620
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷

قدردانی بنیاد نخبگان استان از عضو هیات علمی دانشگاه گیلان

قدردانی بنیاد نخبگان استان از عضو هیات علمی دانشگاه گیلان

    هاتف‌نیوز – شنیدیم که در نهمین دوره‌ی جشنواره‌ی برترینهای فناوری نانو که با معرفی و قدردانی از برترین پژوهشگران، موسسات تحقیقاتی، آزمایشگاهها، رسانه‌ها، مراکز رشد، فناوران و دستاوردهای ویژه‌ی فناوری نانو کشور برگزار شد، دکتر رضا انصاری دانشیار گروه مهندسی مکانیک دانشگاه گیلان در ردیف 10 محقق برتر فناوری نانو کشور برگزیده شد. در

    هاتف‌نیوز – شنیدیم که در نهمین دوره‌ی جشنواره‌ی برترینهای فناوری نانو که با معرفی و قدردانی از برترین پژوهشگران، موسسات تحقیقاتی، آزمایشگاهها، رسانه‌ها، مراکز رشد، فناوران و دستاوردهای ویژه‌ی فناوری نانو کشور برگزار شد، دکتر رضا انصاری دانشیار گروه مهندسی مکانیک دانشگاه گیلان در ردیف 10 محقق برتر فناوری نانو کشور برگزیده شد.
در این آیین که با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، جمعی از مدیران ستاد ویژه‌ی توسعه‌ی فناوری نانو و محققان و فعالان بخش نانوفناوری کشور برگزار شد، دکتر رضا انصاری عضو هیات علمی دانشگاه گیلان رتبه‌ی نهم این دوره از جشنواره‌ی برترینهای فناوری نانو کشور را در بخش محققان برگزیده به خود اختصاص داد.
جشنواره‌ی برترینهای فناوری نانو از سال 1384 به منظور ارزیابی و رتبه‌بندی فعالیتها و دستاوردهای افراد و نهادهای فعال در زمینه‌ی فناوری نانو،‏ به صورت سالیانه برگزار می‌شود.
این جشنواره در بخشهای محصولات و تجهیزات، متخصصان، موسسات پژوهشی، مراکز آزمایشگاهی، مراکز رشد و رسانه‌ها برگزار می‌شود و از برترینهای هر بخش تجلیل به عمل می‌آید.
شایان گفتن است دکتر رضا انصاری عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه گیلان در هفتمین و هشتمین جشنواره‌ی برترینهای فناوری نانو نیز به ترتیب حائز رتبه‌ی دوم و اول در بین متخصصین فناوری نانو در رشته‌ی مهندسی مکانیک شده بود و در دومین دوره‌ی معرفی دانشمندان جوان برجسته‌ی مهندسی کشور هم به عنوان پنج دانشمند جوان برجسته‌ی مهندسی کشور منتخب فرهنگستان علوم در سال 1392 انتخاب شده بود.
روابط عمومی بنیاد نخبگان استان گیلان با تبریک به دکتر انصاری این موفقیت را به همه‌ی دانشگاهیان دانشگاه گیلان تبریک گفت و برای وی تداوم افتخارآفرینیهای علمی را آرزو نمود.

9

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.