کد خبر : 2318
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۴۲

در شش ماه چه میزان تخلف از اصناف گیلان سر زده است؟

در شش ماه چه میزان تخلف از اصناف گیلان سر زده است؟

    هاتف‌نیوز – رئیس اداره‌ی بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: در ششماهه‌ی نخست امسال بیش از چهارده میلیارد ريال تخلفات صنفی در استان گیلان شناسایی شد. محمد درویش کردار با اشاره به فعالیتهای گسترده‌ی اداره‌ی بازرسی و نظارت در مبارزه و جلوگیری از تخلفات صنفی گفت: با انجام بیش

    هاتف‌نیوز – رئیس اداره‌ی بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: در ششماهه‌ی نخست امسال بیش از چهارده میلیارد ريال تخلفات صنفی در استان گیلان شناسایی شد.
محمد درویش کردار با اشاره به فعالیتهای گسترده‌ی اداره‌ی بازرسی و نظارت در مبارزه و جلوگیری از تخلفات صنفی گفت: با انجام بیش از 183 هزار مورد گشت و بازرسی از واحدهای صنفی و تجاری، انبارها، سردخانه‌ها، واحدهای خرده‌فروشی و… در استان گیلان هفت هزار و 763 مورد تخلف شناسایی شد که پرونده‌ی تخلف آنها به ارزش بیش از 14 میلیارد ريال شناسایی شده و به تعزیرات حکومتی استان تحویل داده شد.
وی همچنین از انجام بیش از 35 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی در ماه گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد یکهزار و 402 مورد گزارش مردمی از طریق سامانه‌ی 124 به اداره‌ی بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان رسیده است.
درویش کردار تصریح کرد: از مجموع گزارشهای مردمی و گشتهای بازرسی، یکهزار و 394 مورد تخلف صنفی مشاهده شده که پرونده‌ی این تخلفات به ارزش بیش از پنج میلیارد و 500 میلیون ريال به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
وی خاطر نشان کرد: از این میزان تخلفات، تنها 127 مورد تخلف به ارزش بیش از 10 میلیون ريال بوده است.
درویش کردار با اشاره بر لزوم همکاری شهروندان در مبارزه و جلوگیری از تخلفات صنفی تصریح کرد: شهروندان گیلانی در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف مانند گرانفروشی، درج نکردن قیمت بر روی کالا، کم فروشی و تقلب، صادر نکردن فاکتور فروش، فروش اجباری و … می‌توانند موارد یاد شده را به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا سامانه‌ی 124 اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.