کد خبر : 2274
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸

از اعضای هيات امنای ايثارگر بقاع متبركه‌ی گيلان تجلیل شد

از اعضای هيات امنای ايثارگر بقاع متبركه‌ی گيلان تجلیل شد

هاتف‌نیوز – آیین تجليل از هيات امنای ايثارگر بقاع متبركه استان گيلان در شبستان حرم مطهر خواهر امام رضا(ع) شهرستان رشت برگزار شد.

    هاتف‌نیوز – آیین تجليل از هيات امنای ايثارگر بقاع متبركه استان گيلان در شبستان حرم مطهر خواهر امام رضا(ع) شهرستان رشت برگزار شد.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومي اداره‌ی كل اوقاف و امور خيريه‌ی استان گيلان ، در اين آیین از 140 نفر از اعضای هيات امنای ايثارگر بقاع متبركه استان گيلان به پاس رشادتهايشان در هشت سال دفاع مقدس تجليل و قدرداني شد.
در اين آیین حجت‌الاسلام والمسلمين ولی عادلي مديركل اوقاف و امورخيريه‌ی استان گيلان در سخنانی با گراميداشت «هفته‌ی دفاع مقدس» و تشكر از برپايي اين همایش گفت:هيات امنای ايثارگر ما كه در هشت سال دفاع مقدس زحمات بسیاری در جبهه‌ها كشيدند حالا در جبهه‌ی ديگر كه اين نيز دست كمي از جبهه‌ی نظامي ندارد، مشغول به نبرد هستند كه بايد قدردان وجود اين عزيزان باشيم.
وي همچنين افزود: در دوران حكومت طاغوت اگر مردم ما سربازي را مي‌ديدند، مي‌ترسيدند اما حالا مردم چنان انس و الفتي با سربازان وطن خود برقرار كرده‌اند كه به وجودشان افتخار مي‌كنند.
عادلي همچنين افزود: امروز شما بزرگواران با تمام سختيها و كمترين ادعا در كنار اين امامزادگان هستيد و در جبهه‌ی فرهنگي كه بسيار مهمتر از جبهه ی نظامي است فعاليت مي‌كنيد كه اين حاصل فعاليت شما عزيزان درخشش بيش از 60 هزار نفري فرزندان اين خطه در مسابقات قرآني اوقاف بوده كه به حول قوه‌ی الهي و همياري شما بزرگواران ان‌شاءلله امسال نيز بتوانيم اين درخشش خيره‌كننده را حفظ نمایيم.
سپس هامون محمدي فرمانده‌ی سپاه قدس گيلان هم با تبريك فرا رسیدن «هفته‌ی دفاع مقدس» گفت: من امروز خوشحالم كه در جمع شما عزيزان هستم زيرا شما بزرگواران تا ديروز خدمتگذار نظام و مردم در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل بوديد و حالا خدمتگذار فرزندان ائمه‌ی اطهار هستيد.
وي همچنين گفت: آنچه در هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد بي‌بديل و بي‌نظير بود و قرنيه‌یي براي آن نمي‌شود يافت، جز در صدر اسلام و اوج آن در صحراي كربلا كه آن حماسه‌ی حسيني روي داد.
فرمانده‌ی سپاه قدس گيلان همچنين افزود: مردم ما نيز با الگو گرفتن از مكتب حسيني و فرهنگ شهادت توانستند هشت سال در برابر بيش از 100 كشور دنيا مقاومت و در نهايت به پيروزي دست يابند.
در پايان اين آیین هم از 140 نفر از اعضای هيات امنای ايثارگر بقاع متبركه‌ی استان گيلان با اهدای هدیه و لوح سپاس، قدرداني و تجلیل شد.

37

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.