کد خبر : 2104
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷

مدیر کل بیمه سلامت در نمایشگاه فرزندان شاهد چه گفت؟

مدیر کل بیمه سلامت در نمایشگاه فرزندان شاهد چه گفت؟

هاتف‌نیوز – مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان روز چهارشنبه دوم مهر ماه امسال از نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و هنری فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش در رشت دیدن نمود و در سخنانی بر تداوم راه شهدا تاکید کرد.

‌‌   هاتف‌نیوز – مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان روز چهارشنبه دوم مهر ماه امسال از نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و هنری فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش در رشت دیدن نمود و در سخنانی بر تداوم راه شهدا تاکید کرد.
دکتر علی اکبری در این نمایشگاه که در «مجتمع فرهنگی – هنری خاتم‌الانبیای رشت» برگزار شد در گرامیداشت «هفته‌ی دفاع مقدس» گفت: برای حفظ و ترویج فرهنگ دفاع مقدس، باید سیره‌ی زندگی شخصی و اجتماعی شهدا را بیشتر شناخت و آن را به مدلی برای زندگی‌های امروز تبدیل کرد.
وی افزود: امروز که همه‌ی دنیا علیه جمهوری اسلامی صف‌آرایی کرده‌ باید با اتکا به همان فرهنگ دفاع مقدس به مقابله با آنها بایستیم.
دکتر علی اکبری سالروز دفاع مقدس را زنگ بیدارباش برای هوشیاری مردم در جامعه دانست و یادآور شد: فرهنگ جنگ خود مجموعه‌یی است از عملکردها، نگرشها، روشها، آفرینشهای هنری و ادبی سالهای جنگ، و پس از آن که باید با انتقال این فرهنگ و حماسه‌ها به نسلهای بعدی به درستی عمل کنیم.
مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان خاطرنشان کرد: برای حفظ و تقویت فرهنگ دفاع مقدس، باید سیره‌ی زندگی شهدا را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

1

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.