کد خبر : 1312
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹

اتفاق «پایتخت» در گیلان رخ داد!

اتفاق «پایتخت» در گیلان رخ داد!

هاتف‌نیوز- اتفاقی که در سریال «پایتخت 3» در جشن عروسی رخ داده بود این بار در یک جشن عروسی واقعی در استان گیلان به وقوع پیوست.

    هاتف‌نیوز– اتفاقی که در سریال «پایتخت 3» در جشن عروسی رخ داده بود این بار در یک جشن عروسی واقعی در استان گیلان به وقوع پیوست.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گیلان در این باره توضیح داد: ‌به علت ریزش یک سطح غیرهمکف در یک واحد مسکونی 10 نفر در یک جشن عروسی در استان گیلان از طبقه‌ی بالا به زمین سقوط کرده و مصدوم شدند.
دکتر جمشید محمدی خاطر نشان کرد: این افراد در یک جشن عروسی در «روستای اسپیلی دیلمان» شرکت کرده بودند که به علت تجمع زیاد و بیش از اندازه‌ي میهمانان در یک سطح غیرهمکف به زمین سقوط کرده و مصدوم شدند.
وی گفت: پس از اعلام وقوع این حادثه به مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گیلان آمبولانسهایی به همراه نیروهای امدادی 115 از سه پایگاه نزدیک، به محل حادثه اعزام شدند و کمک‌رسانی را شروع کردند.
دکتر محمدی اظهار کرد: بیشتر مصدومان این حادثه از ناحیه‌ی سینه و شکم صدمه دیده‌اند و نیروی اورژانس 115 نیز مصدومان را بلافاصله به «بیمارستان 22 آبان لاهیجان» منتقال نمودند.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گیلان تصریح کرد: در این عملیات کمک‌رسانی، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر نیز همکاری موثر و مفیدی داتشه‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.