کد خبر : 1245
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶

قانع؛ مدیر عامل سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری کلانشهر رشت شد

قانع؛ مدیر عامل سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری کلانشهر رشت شد

    هاتف‌نیوز – آیین معارفه‌ی علیرضا قانع به عنوان مدیر عامل جدید سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری کلانشهر رشت برگزار شد. در این آیین محمدابراهیم خلیلی شهردار کلانشهر رشت گفت: ما مكلف به اداي تكليف هستيم نه مكلف به گرفتن نتيجه. وی خاطر نشان کرد: اساس همه‌ی فعاليتها كار فرهنگي است و بر اساس فرهنگ،

    هاتف‌نیوز – آیین معارفه‌ی علیرضا قانع به عنوان مدیر عامل جدید سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری کلانشهر رشت برگزار شد.
در این آیین محمدابراهیم خلیلی شهردار کلانشهر رشت گفت: ما مكلف به اداي تكليف هستيم نه مكلف به گرفتن نتيجه.
وی خاطر نشان کرد: اساس همه‌ی فعاليتها كار فرهنگي است و بر اساس فرهنگ، تعامل و تمدن ايجاد مي‌شود، هر چقدر تعامل و ارتباط دو سويه بيشتر باشد در فرهنگ تاثيرگذاري بيشتری دارد.
شهردار رشت افزود: خدمات شهرداريها صرفاً خدماتي شهری و عمراني نيست بلكه بخشی عمده از این خدمات در مديريت شهري به موضوعات و مباحث فرهنگي برمی‌گردد.
وي افزود: مشاركت مردم در امورات شهري به عنوان يك بخش از حقوق شهروندي است و استيفاي حقوق شهروندي، آگاهي‌بخشي به آنان است تا خواسته‌ها و مطالبات شهروندي بر اساس اصول و به طريق مناسبتري پاسخ داده شود.
خليلي تصريح كرد: هيچ سازمان و نهادي قائم به شخص نيست بلكه همه‌ی همكاران بايد تلاش نمايند، شرايط بحراني يك سازمان را درك نموده و شرايط پاسخگويي به مردم نيز بايد تشخيص داده شود تا در جهت سرويسدهي مناسب همت نماييم.
شهردار کلانشهر رشت افزود: فعاليت شهرداريها همواره ملموس و مشهود است و مردم بدون تبليغ نيز آن فعاليتها را مي‌بينند، اداي وظيفه‌ی شهرداري ارائه‌ی خدمات مطلوب به شهروندان است.
در اين آیین مرتضی عاطفي مديرعامل پیشین سازمان فرهنكي – ورزشي با تقدیم استعفاي خويش به شهردار رشت گفت:
همواره فرهنگيان و هنرمندان ميزبان و مسوولان ميهمان اين سفره‌اند و مسووليتها يك امانت الهي است.
عليرضا قانع مديرعامل جديد سازمان فرهنگي – ورزشي شهرداری کلانشهر رشت نيز در سخنانی ارتقاي مناسب سطح فعالیتهای فرهنگي و رسيدن به نقطه‌ی مطلوب را يكي از مهمترين اهداف كاري خود عنوان نمود.
وی اظهار اميدواري كرد: در سالي كه مزين شده به سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» شده است بتوانيم با بهره‌گيري از منويات مقام معظم رهبري در ارتقای فرهنگ شهر و شهروندان گامهاي موثري برداريم.
شایان گفتن است که عليرضا قانع علاوه بر عنوان یاد شده در حال حاضر به عنوان مديريت امور فرهنگي اجتماعي – شهرداري کلانشهر رشت نيز مشغول فعاليت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.