کد خبر : 1221
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷

شاخص برخورداری روستاهای گیلان از گاز طبیعی به 70 درصد رسید

شاخص برخورداری روستاهای گیلان از گاز طبیعی به 70 درصد رسید

    هاتف‌نیوز – با بهره‌برداري همزمان از 30 طرح و پروژه‌ی گازرساني در شهرستانهای مختلف استان گيلان که با حضور استاندارگیلان، مدیر عهامل شرکت گاز استان و شماری از مسوولان و مردم انجام شد، شاخص برخوردار روستاهای استان گیلان از نعمت گاز طبیعی از 67 درصد به 70 درصد ارقا یافت. بر پایه‌ی گزارش خبرنگار

    هاتف‌نیوز – با بهره‌برداري همزمان از 30 طرح و پروژه‌ی گازرساني در شهرستانهای مختلف استان گيلان که با حضور استاندارگیلان، مدیر عهامل شرکت گاز استان و شماری از مسوولان و مردم انجام شد، شاخص برخوردار روستاهای استان گیلان از نعمت گاز طبیعی از 67 درصد به 70 درصد ارقا یافت.
بر پایه‌ی گزارش خبرنگار ما همزمان با فرا رسیدن «هفته‌ی دولت» 30 طرح و پروژه‌ی گازرساني استان گيلان در چهارمين روز از این هفته با حضور استاندار گیلان در تالش به بهره‌برداري رسيد.
اين طرحها شامل گازرساني به دو شهر جيرنده و ماكلوان، 26 روستا در شهرستانهای آستانه‌ي اشرفيه، تالش، رشت، رودسر، شفت، لاهيجان، ماسال و رودبار، سه جايگاه سوخت CNG و 25صنايع استان است.
گفتنی اینکه براي بهره‌برداري از اين طرحها و پروژه‌ها 21 ميليارد تومان هزينه شده است.
با بهره‌برداري از طرحهاي گازرسانی «هفته‌ي دولت» شاخص برخورداري روستاهاي گيلان از نعمت گاز طبیعی از 67 درصد به 70 درصد ارتقا يافت.
گفتنی است هم‌اکنون 99 درصد جمعيت شهري استان گيلان نيز از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

46

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.