کد خبر : 1214
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷

رئیسی که مشتری را رئیس می‌داند!

رئیسی که مشتری را رئیس می‌داند!

   هاتف‌نیوز – دکتر سیدهاشمی رئیس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران که به مناسبت شرکت در آیین گرامیداشت «هفته‌ی دولت» به استان گیلان سفر کرده بود در آیین بهره‌برداری از 85 طرح و پروژه‌ی مخابراتی که با هزینه‌یی افزون بر 304 میلیارد ﷼ اعتبار مورد بهره‌برداری قرار گرفت در سخنانی تاکید کرد: در شرکت مخابرات

   هاتف‌نیوز – دکتر سیدهاشمی رئیس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران که به مناسبت شرکت در آیین گرامیداشت «هفته‌ی دولت» به استان گیلان سفر کرده بود در آیین بهره‌برداری از 85 طرح و پروژه‌ی مخابراتی که با هزینه‌یی افزون بر 304 میلیارد ﷼ اعتبار مورد بهره‌برداری قرار گرفت در سخنانی تاکید کرد: در شرکت مخابرات رئیس ما مشتری است؛ احترام به مشتری یکی از اهداف ما است.
در این آیین دکتر سیدمصطفی سیدهاشمی در حضور دکتر زارعیان مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، نمایندگان شهرستانهای مختلف استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی، خانواده‌های معظم شهداء و شماری از کارکنان شرکت مخابرات استان گیلان با تبریک به مناسبت بزرگداشت «هفته‌ی دولت» و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهیدان رجایی و باهنر که خدمتگذاری به مردم را به همگان یاد داده‌اند، گفت: یکی از ویژیگهای بنگاه تجاری برند آن بنگاه است، چون برند ارزش دارد، باید برند مخابرات را حفظ کنیم چون این برند از تمام دارایی ما مهمتر است.
رئیس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران ر بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به هم‌کدسازی تلفن ثابت در سراسر کشور گفت: در سالهای پیش در مخابرات، ما بیش از 2700 کد بین شهری در کل کشور داشتیم، ما می‌خواهیم این کدها را به 30 کد تبدیل کنیم.
وی گفت: استان گیلان را از دورترین شهر با نزدیکترین شهر آن یک کد کنیم و این کار بزرگی است که هم غرور ملی و هم غرور استانی را در بر دارد. ضمن اینکه مردم دیگر هزینه‌ی بین شهری پرداخت نخواهند کرد لذا برای مردم هم سود خواهد داشت اگر یک دقیقه صحبت کنند 30 ﷼ و اگر سه ثانیه صحبت کنند شش ﷼ هزینه برای مشترک در نظر گرفته می‌شود.
سیدهاشمی در باره‌ی اعتبارات استانی دولت که مبلغ 300 میلیارد ریال است بیان کرد: چنانچه مخابرات دولتی بود، از این اعتبار چه مقدار به مخابرات استان گیلان اختصاص می‌یافت؟ در حالی‌که شرکت مخابرات ایران در دو مرحله‌ی افتتاح طرحها 700 میلیارد ﷼ برای مردم گیلان هزینه کرده است و این امر از ویژگیهای بنگاه اقتصادی است.
وی در ادامه گفت: ما به نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه‌ی بزرگ نگاه می‌کنیم و بالاتر از آن نگاه ما به مشتری است که رئیس و آقای ماست مشتری را حفظ کنیم و احترام به مشتری یکی از اهداف ما است.
در این آیین همچنین مهندس رضا خضردوست رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان در سخنانی با خیرمقدمگویی به میهمانان ارجمند بیان داشت: امروز 85 پروژه‌ی مخابراتی از 27 اردیبهشت تا کنون که حاصل دسترنج همکاران پرتلاش شرکت مخابرات استان گیلان است، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی در ادامه افزود: این پروژه‌ها شامل 27 پروژه‌ی شبکه، 25 پروژه‌ی ارتباطات سیار، 29 پروژه‌ی ADSL آشنای اول و چهار پروژه‌ی دیگر که افزون بر 304 میلیارد ﷼ هزینه شده است، هستند.
گفتنی است درپایان این آیین هم برنامه‌ی قرعه‌کشی مشترکان خوش‌حساب برگزار گردید و یکدستگاه خودروی پیکانتو به برنده‌ی این طرح اهدا شد.

45

42

44

43

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.