کد خبر : 1143
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۷:۰۲

درخواست مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان در دومین کارگروه حمایت از تولید استان

درخواست مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان در دومین کارگروه حمایت از تولید استان

    هاتف‌نیوز – این هفته در جریان برگزاری دومین کارگروه حمایت از تولید استان در شهرستان رودبار، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان خواستار همکاری همه‌ی مدیران دستگاههای اجرایی با بخش صنعت و تولید استان و حمایت و پشتیبانی آنها از تولید و صنعت داخلی شد. بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی

    هاتف‌نیوز – این هفته در جریان برگزاری دومین کارگروه حمایت از تولید استان در شهرستان رودبار، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان خواستار همکاری همه‌ی مدیران دستگاههای اجرایی با بخش صنعت و تولید استان و حمایت و پشتیبانی آنها از تولید و صنعت داخلی شد.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان مهندس طهمورث لاهوتی اشکوری گفت: دومین جلسه‌ی کار گروه حمایت از تولید، با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری گیلان، مدیران بانکها و مدیران دستگاههای مرتبط با تولید و صنعت در رودبار تشکیل شد و نتایج خوبی هم به همراه داشت.
وی افزود: این کار گروه به دستور استاندار گیلان تشکیل شده است و بررسی کارشناسانه از تمامی مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی و ارائه‌ی راهکارهای قانونی در حل آنها از اهداف اساسی تشکیل این کار گروه است.
رئیس هیات مدیره‌ی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان خاطر نشان کرد: همکاری و یاری مسوولان و مدیران بانکها و ادارات و سازمانهای مرتبط با بخش تولید در تقویت و افزایش اشتغال و همچنین رفع مشکل بیکاری در جامعه و ارائه‌ی راهکارهای خروج از رکود اقتصادی از جمله مهمترین وظایف ما است.
وی در پایان اشاره به این نکته هم نمود که: بر اساس بررسیهای به عمل آمده بیشترین مشکلات واحدهای صنعتی در بخش فعالیتهای بانکی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.