کد خبر : 1134
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷

همایشی برای تاکسیرانان رشت

همایشی برای تاکسیرانان رشت

    هاتف نیوز – آگاهی یافتیم که سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کلانشهر رشت نخستین همایش خود را با عنوان همایش بزرگ تاکسیرانی به مناسبت فرا رسیدن دهه ی کرامت همزمان با ولادت باسعات حضرت معصومه(س) در رشت برگزار می کند. سهراب راسگو مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کلانشهر

    هاتف نیوز – آگاهی یافتیم که سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کلانشهر رشت نخستین همایش خود را با عنوان همایش بزرگ تاکسیرانی به مناسبت فرا رسیدن دهه ی کرامت همزمان با ولادت باسعات حضرت معصومه(س) در رشت برگزار می کند.
سهراب راسگو مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کلانشهر رشت با دعوت از خانواده ی بزرگ تاکسیرانی و تاکسیداران این شهر برای شرکت در این همایش عنوان کرد که تجلیل از خانواده ی بزرگ تاکسیران, معرفی رانندگان نمونه و برنامه های متنوع و شاد فرهنگی – هنری از جمله بخشهای مختلف این همایش خواهد بود.
وی گفت: این همایش بزرگ که ساعت 20 روز پنجشنبه ششم شهریور ماه امسال در محل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی رشت در خیابان پرستار برگزار می شود با رونمایی از اولین لباس فرم بانوان تاکسیران و اغاز به کار همیاران بازرس افتخاری همراه خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.