کد خبر : 868
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

از خبرنگار «هاتف» تجلیل شد

از خبرنگار «هاتف» تجلیل شد

    هاتف‌نیوز – صبح روز پنجشنبه‌ی گذشته در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال استان گیلان که در «مجتمع فرهنگی – هنری خاتم‌الانبیا(ص)رشت» برگزار شد، از خبرنگار جوان، فعال و پویای «هفته‌نامه‌ی هاتف» قدردانی و تجلیل شد. در این آیین که با حضور دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان، دکتر فیروز فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد

    هاتف‌نیوز – صبح روز پنجشنبه‌ی گذشته در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال استان گیلان که در «مجتمع فرهنگی – هنری خاتم‌الانبیا(ص)رشت» برگزار شد، از خبرنگار جوان، فعال و پویای «هفته‌نامه‌ی هاتف» قدردانی و تجلیل شد.
در این آیین که با حضور دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان، دکتر فیروز فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مهندس سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت، شماری از مسوولان استانی و محلی و عده‌ی پرشماری از روزنامه‌نگاران برگزار شد از سیدایمان(کوروش) ضیابری سیدین خبرنگار برتر و برجسته‌ی استان گیلان قدردانی و تجلیل شد.
سیدایمان ضیابری سیدین کار روزنامه‌نگاری را از سال 1380 با «هفته‌نامه‌ی هاتف» آغاز کرد و به دلیل علاقه‌مندی بسیار به این حرفه خیلی زود مدارج ترقی و پیشرفت را در حرفه‌ی روزنامه‌نگاری سپری کرد.
او چندین عنوان برتر در رشته‌های مختلف در جشنواره‌ی مطبوعات کشور به دست آورده و به عنوان جوان نمونه‌ی کشور در «جشنواره‌ی جوان حضرت علی‌اکبر(ع)» شناخته شده است.
امسال نیز سیدایمان ضیابری به دلیل فعالیتهای برتر خود در حوزه‌ی رسانه و کارهای فرهنگی در «جشنواره‌ی جوان سرباز» به عنوان سرباز نمونه‌ی کشور برگزیده شد.
گفتنی اینکه وی هم‌اکنون با بسیاری از سایتهای خبری، خبرگزاریها و نشریات بین‌المللی فعالیت و همکاری می‌کند و از دلمشغولیهای او گفت‌وگو با چهره‌های علمی، سیاسی، اجتماعی شناخته‌شدن در فعالیتهای جهانی است.888

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ن پ جمعه , 24 مرداد 1393 - 17:17

این خبر در بین خبرهایی که تا کنون منتشر کرده اید بی‌نظیر وعالی بود،.
در