کد خبر : 786
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰

گویا قرار است این بست بشکند!

گویا قرار است این بست بشکند!

    هاتف‌نیوز – پس از آنکه حدود هفت یا هشت سال پیش مدیریت خانه‌ی مطبوعات گیلان به دست تیم جدید افتاد، زنجیره‌ی برگزاری جشنواره‌ی مطبوعات محلی گیلان قطع گردید. استان گیلان که مبتکر برگزاری جشنواره‌ی مطبوعات استانی بود و نخستین جشنواره‌ی مطبوعات استانهای کشور در این استان برگزار شد و پس از آن به طور

    هاتف‌نیوز – پس از آنکه حدود هفت یا هشت سال پیش مدیریت خانه‌ی مطبوعات گیلان به دست تیم جدید افتاد، زنجیره‌ی برگزاری جشنواره‌ی مطبوعات محلی گیلان قطع گردید.
استان گیلان که مبتکر برگزاری جشنواره‌ی مطبوعات استانی بود و نخستین جشنواره‌ی مطبوعات استانهای کشور در این استان برگزار شد و پس از آن به طور پیاپی پنج جشنواره‌ی مطبوعات محلی را برگزار کرد، با حضور تیم جدید در این تشکیلات تاکنون حرکتی را برای تداوم این موضوع از خود نشان نداده است.
استانی که روزی پیشتاز برگزاری جشنواره‌ و نمایشگاه مطبوعات استانی بود آنچنان از قافله‌ی این کاروان عقب ماند که حالا استانهای دیگر از آن پیشي گرفته‌اند.
بالاخره با اعلام مدیر عامل جدید موسسه‌ی خانه‌ی مطبوعات گیلان گویا قرار است این بست بشکند و جشنواره‌ی مطبوعات محلی استان که قطعاً ششمین جشنواره خواهد بود در رشت برگزار شود.
حسین دادادشی در آیین «روز خبرنگار» این وعده را به مطبوعاتیهای استان داد که در «دهه‌ی فجر» امسال ششمین جشنواره‌ی مطبوعات محلی استان گیلان در رشت برگزار شود.
وی از همه‌ی رسانه‌های گروهی استان و دست اندرکاران آنها خواست تا در این جشنواره و نمایشگاه مطبوعات محلی گیلان شرکت‌ کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.