کد خبر : 812
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷

این دکه‌ی مطبوعاتی نشریه نمی‌فروشد!

این دکه‌ی مطبوعاتی نشریه نمی‌فروشد!

    هاتف‌نیوز – جنس بسیاری از دکه‌های مطبوعاتی شهر با هم متفاوت است. بسیاری از آنها نشریات محلی گیلان را عرضه نمی‌کنند، بسیاری فقط نشریات سراسری ارائه می‌دهند، برخی نشریات محلی را در لابه‌لای نشریات دیگر می‌گذارند، بسیاری از دکه‌های مطبوعاتی شهر هم اصلاً نشریه نمی‌فروشند و به فروش سیگار، تنقلات، آبمیوه، کباب و… علاقه‌مند

    هاتف‌نیوز – جنس بسیاری از دکه‌های مطبوعاتی شهر با هم متفاوت است. بسیاری از آنها نشریات محلی گیلان را عرضه نمی‌کنند، بسیاری فقط نشریات سراسری ارائه می‌دهند، برخی نشریات محلی را در لابه‌لای نشریات دیگر می‌گذارند، بسیاری از دکه‌های مطبوعاتی شهر هم اصلاً نشریه نمی‌فروشند و به فروش سیگار، تنقلات، آبمیوه، کباب و… علاقه‌مند هستند.
یکی از دکه‌های مطبوعاتی که نشریه نمی‌فروشد را دست‌اندرکاران خوش‌ذوق و سلیقه‌ی آیین «روز خبرنگار» در «مجتمع فرهنگی – هنری خاتم‌الانبیا(ص)رشت» برپا کردند.
هر چند این دکه‌ی مطبوعاتی از نظر ماهیت با دکه‌هایی که کباب و سیگار و… می‌فروشند متفاوت بوده اما نشریات آن فقط برای تماشا و نگاه کردن بود.
در این دکه‌ی مطبوعاتی نشریات استان با نظم و ترتیب و بسیار شکیل و مرتب کنار هم به نمایش درآمد تا ظرفیت مطبوعاتی استان را به همگان نشان دهد.
می‌شد کار را قشنگتر هم نمود و یک دکه‌دار داخل این دکه نشریات استان را به خوانندگان آن عرضه می‌کرد و حال و هوایی رئال به صحنه‌ی اجرای برنامه می‌داد!
به هر حال این دکه از بسیاری از دکه‌های دیگر که روزنامه نمی‌فروشند و کباب و سیگار می‌فروشند، بهتر بود. نظر شما اینگونه نیست؟!

64

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.