کد خبر : 348
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸

روزهای بارانی «شهرباران» نزدیک است؛ چه خواهد شد؟!

روزهای بارانی «شهرباران» نزدیک است؛ چه خواهد شد؟!

    هاتف‌نیوز – روزهای بارانی شهر رشت در پیش است و شهروندان این شهر نمره‌ی شهرداری خود را در اجرای یک پروژه به روزهای بارانی آن موکول کرده‌اند. اجرای پروژه‌ی هدایت آبهای سطحی خیابانهای شهر رشت به سمت رودخانه‌های آن به وسیله‌ی شهرداری این شهر این امیدواری را نزد مردم فراهم آورده که در فصل

    هاتف‌نیوز – روزهای بارانی شهر رشت در پیش است و شهروندان این شهر نمره‌ی شهرداری خود را در اجرای یک پروژه به روزهای بارانی آن موکول کرده‌اند.
اجرای پروژه‌ی هدایت آبهای سطحی خیابانهای شهر رشت به سمت رودخانه‌های آن به وسیله‌ی شهرداری این شهر این امیدواری را نزد مردم فراهم آورده که در فصل بارندگی امسال شاهد آبگرفتگی معابر عمومی شهر نباشند.
بسیاری از مردم رشت ضمن اینکه از کنده‌کاریهای پی‌درپی خیابانهای این شهر گله می‌کنند اما با مثبت ارزیابی کردن اجرای این پروژه به وسیله‌ی شهرداری کلانشهر رشت امیدوارند که امسال دچار آبگرفتگی معابر و مشکل تردد و عبور و مرور در خیابانهای شهر به دلیل بارندگی نباشند.
آنها از یکسو از کنده‌کاریهایی که شرکت آب و فاضلاب در طول سالهای گذشته در شهر رشت برای اجرای پروژه‌ی موسوم به بانک جهانی به تنگ آمده‌اند و برخی از آنها حتی انجام این کنده‌کاری را کار شهرداری رشت می‌پندارند اما امیدوارند امسال شهر رشت نیاز به قایق موتوری نداشته باشد!
مسافران تاکسیهای مسیرهای کنده‌کاری شده از جمله مسیر «میدان فرهنگ» تا« سه‌راه پاستوریزه» که بایستی از «پل عراق» رشت عبور کنند در بسیاری از تاکسیها همین موضوع را پیش می‌کشند و قدری از طولانی شدن اجرای عملیات بازسازی و آسفالت آن گله می‌کنند اما بیشتر آنها اعتقاد دارند اجرای این طرح نیاز اساسی شهر رشت بوده که به وسیله‌ی شهردار این شهر پیگیری شده است.
در چند روز گذشته روکش مناسب آسفالتی که بین «میدان فرهنگ» و «پل‌عراق» انجام شده هم نقل محافل و صحبتهای مردم بود و حتی رانندگان این مسیر هم از روکش جدید آسفالت که ابتدا با آسفالت‌تراشی کم‌سابقه در رشت دنبال شده ابراز رضایت می‌کردند.
اما به هر حال این پرسش هنوز در ذهن و فکر شهروندان رشت به ویژه ساکنان مناطق بحرانی شهر نقش بسته که چون روزهای بارانی «شهرباران» نزدیک است، آیا باز هم آنها شاهد آبگرفتگی معابر خواهند بود؟
شهروندان نمره‌ی شهرداری رشت را برای اجرای این پروژه موکول به فصل بارانی شهر رشت کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.