کد خبر : 8441
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

رسانه‌ها در مدت فعالیت «دولت تدبیر و امید» آزادانه به نقد تمام مسوولان کشور پرداخته‌اند

رسانه‌ها در مدت فعالیت «دولت تدبیر و امید» آزادانه به نقد تمام مسوولان کشور پرداخته‌اند

هاتف نیوز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: بنده دکتر نجفی را فردی دیده‌ام که دل در گرو اعتلای استان دارد و گسترش فضای آزاد رسانه‌یی همیشه مورد تأکید ایشان بوده و هست.

    هاتف نیوز– مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: بنده دکتر نجفی را فردی دیده‌ام که دل در گرو اعتلای استان دارد و گسترش فضای آزاد رسانه‌یی همیشه مورد تأکید ایشان بوده و هست.
به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، دکتر فیروز فاضلی درباره‌ی اتفاقات اخیر رسانه‌یی در استان اظهار کرد: در فضای موجود، انتظار از رسانه‌ها این است که با کمک به دولت و بدنه‌ی آن در استان به وحدت و همدلی بیشتر در جهت رشد و توسعه‌ی استان کمک کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: استاندار گیلان در طول سه سال گذشته از هر گونه کمکی که در جهت تقویت رسانه‌های گیلان بوده، دریغ نداشته و خود از حامیان نقد سازنده در استان بوده است.
دکتر فاضلی ادامه داد: بنده دکتر نجفی را فردی دیده‌ام که دل در گرو اعتلای استان دارد و صدور مجوزهای بیشمار و بیسابقه برای رسانه‌های مختلف گیلان در راستای تنویر افکار عمومی و گسترش فضای آزاد رسانه‌یی مورد تأکید ایشان بوده و هست.
وی با بیان اینکه استاندار گیلان فردی واقعگرا، معتدل و کوشا است، تصریح کرد: هیچگونه استبداد رأی در برخورد با رسانه‌ها از ایشان دید نشده و همواره تأکید بر تعامل با رسانه‌های منتقد داشته‌اند.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نقد آزادانه را یکی از اصول مردمسالاری در کشور عنوان کرد و افزود: همانگونه که در فضای سیاسی و اجتماعی کشور مشاهده می‌کنید رسانه‌ها در زمان دولت تدبیر و امید آزادانه به نقد تمام مسوولان کشور پرداخته و گاهی حتی دستاوردهای بزرگ را هم به بوته‌ی نقد می‌کشانند.
فاضلی ابراز نمود: انتظار ما از رسانه‌های استان این است که با رعایت اخلاق رسانه‌یی، تخریب اشخاص و دستاوردها را نقد محسوب نکرده و با گزینش بخشی از خبر، سعی در القای نظرات یا عقاید خود نداشته باشند.
وی گفت: در طول دو سال گذشته نیز اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان متولی فعالیتهای رسانه‌یی در استان، مشی خود را بر این اساس قرار داده که تخلفات رسانه‌ها و تذکرات این اداره‌ی کل به آنها علنی نشده و در راستای اصلاح امور رسانه‌یی گام برداشته شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اذعان کرد: ما تمام فعالان رسانه‌یی را جزیی از خانواده‌ی فعال رسانه‌ها‌ی استان می‌دانیم و انتظار داریم تا همه در جهت اعتلای این خطه‌ی زرخیز و پرافتخار گام بردارند.
دکتر فاضلی در پایان یادآور شد: گیلانیان در همه‌ی تاریخ، مردمی شجاع، غیور، فرهنگدوست و دانشمند بوده‌اند و امروز هم باید دست به دست هم دهیم تا به سوی آبادانی و سرافرازی این سرزمین گام برداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.