کد خبر : 7101
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۰۲

کتابی که کارمندان شرکت گاز گیلان منتشر کردند

کتابی که کارمندان شرکت گاز گیلان منتشر کردند

    هاتف نیوز– بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان دو نفر از همکاران این شرکت، موفق به چاپ کتابی تخصصی در زمینه‌ی کامپیوتر با همکاری «انتشارت جهاد دانشگاهی تهران»(ناشر برگزیده‌ی کشور در سال 92) شدند. مهر ماه 94 و پس از دو سال تلاش، سید نیما شعبان‌زاده و رمضان فرمانده بحری از

    هاتف نیوز– بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان دو نفر از همکاران این شرکت، موفق به چاپ کتابی تخصصی در زمینه‌ی کامپیوتر با همکاری «انتشارت جهاد دانشگاهی تهران»(ناشر برگزیده‌ی کشور در سال 92) شدند.
مهر ماه 94 و پس از دو سال تلاش، سید نیما شعبان‌زاده و رمضان فرمانده بحری از واحد فنآوری اطلاعات به وسیله رهنمودهای ارزشمند دکتر اسدالله شاه بهرامی دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه گیلان، کتاب «مفاهیم مجازی‌سازی و کاربردهای آن» را در یکهزار جلد به وسیله‌ی «انتشارات جهاد دانشگاهی تهران» با شماره‌ی شابک 9-765-102-600-978، شماره‌ی کتابشناسی ملی 3886630 و طراحی روی جلد محمدرسول محمدی از واحد HSE، به چاپ رسانیدند.
موضوع این کتاب در زمینه‌ی تکنولوژی مجازی‌سازی با تاکید بر مجازی‌سازی بر روی سرورهای کامپیوتری که امروزه نقشی تاثیرگذار در کاهش هزینه‌های منابع فنآوری اطلاعات دارند، است که پس از چندین مرحله‌ی داوری تخصصی به وسیله‌ی استادان دانشگاه تهران، منتشر گردیده است.
این کتاب در دو بخش تئوری و عملی و در شش فصل تهیه و تدوین شده و از جمله مزایای این کتاب نسبت به نسخه‌ی مشابه می‌توان به:
– بررسی جامع مفاهیم مجازی‌سازی
-استفاده از زبانی ساده و عملی به منظور فهم مفاهیم مجازی‌سازی برای دانشجو و دانش‌آموز
– قابلیت استفاده به عنوان منبع درسی تئوری و مفهومی و هم منبع درسی عملی و آزمایشگاهی
– بررسی عملی مجازی‌سازی بر روی سرویس‌دهنده
– قابلیت اجرای مجازی‌سازی سرویس‌دهنده به وسیله‌ی مخاطب با انجام مراحل بخش دوم
– داشتن تمرینهای مختلف برای حل در انتهای هر فصل اشاره نمود.
کتاب «مفاهیم مجازی‌سازی و کاربردهای آن» در دروس سیستم عامل، شبکه‌های کامپیوتری و آزمایشگاه شبکه در دوره‌ی آموزشی متوسطه فنی و حرفه‌یی، کارودانش و نیز دوره‌های کاردانی و کارشناسی رشته‌های مهندسی کامپیوتر و مهندسی فنآوری اطلاعات قابل استفاده است.
شایان گفتن است مطالب منتشر شده در بخش دوم این کتاب به طور کامل به وسیله‌ی نویسندگان بر روی سرورهای شرکت گاز استان گیلان اجرا شده و هم‌اکنون در حال بهره‌برداری است.6

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.