کد خبر : 49651
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در کشور، برتر شناخته شد

مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در کشور، برتر شناخته شد
بررسی ارزیابی عملکرد یکساله‌ی گذشته‌ی مدیریتهای درمان تامین اجتماعی سراسر کشور، منجر به دریافت رتبه‌ی برتر گیلان شد.

هاتف‌خبر – با خبر شدم که در ارزیابیهای عملکرد یکساله مدیریتهای درمان‌ تامین اجتماعی کشور، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان به‌عنوان رتبه‌ی برتر معرفی و تجلیل شده است.
به گزارش «هاتف‌خبر» مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در ارزیابیهای عملکرد یکساله‌ی مدیریتهای درمان کشور، به وسیله‌ی ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان رتبه‌ی برتر معرفی شد و مورد تجلیل و قدردانی نیز قرار گرفت.
این موفقیت پس از اعلام نتایج بررسی ارزیابی عملکرد یکساله‌ی گذشته‌ی مدیریتهای درمان تامین اجتماعی سراسر کشور، برای استان گیلان به عنوان دستگاه برتر و شایسته‌ی تجلیل حاصل گردید.
به همین مناسبت دکتر احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی با ارسال یک لوح سپاس از دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان قدردانی و سپاسگزاری کرد.

در بخشی از این لوح ساپس خطاب به دکتر حسین ابراهیمی آمده است: «…اینک که با سعی و اهتمام خود و در سایه همکاری کارکنان کوشا و توانمند آن مجموعه و با توجه به امتیازات حاصل از نظرات تخصصی معاونت‌ها، عملکرد یکساله آن مدیریت و ارزیابی‌های میدانی، موفق به کسب رتبه برتر در بین مدیریت‌های درمان سراسر کشور گردیده‌اید، از جنابعالی و همکاران مدیریت درمان استان گیلان صمیمانه تشکر و قدردانی نموده، دوام توفیقات را از درگاه حضرت باریتعالی ذیل توجهات حضرت ولیعصر(عج) خواهانم.»
گفتنی اینکه دکتر حسین ابراهیمی نیز با انتشار یک پیام از همکاران خود در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان که نقشی مهم و اساسی در دریافت این رتبه‌ی کشوری داشته‌اند، قدردانی و سپاسگزاری کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.