کد خبر : 47885
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۶

رفع آلودگیهای رودخانه‌های رشت؛ شاید وقتی دیگر

رفع آلودگیهای رودخانه‌های رشت؛ شاید وقتی دیگر
هاتف‌خبر - برای ساماندهی فاضلاب استان گیلان؛ نیازمند اعتبار ۲۴ هزار میلیاردی هستیم!

هاتف‌خبر – زمانی که مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان می‌گوید برای ساندهی فاضلاب در ۱۱ شهر استان نیاز به ۲۴ هزار میلیارد تومان است این گفته نشان می‌دهد که حالا حالاها مساله‌ی رودخانه‌های رشت حل نمی‌شود!

به گزارش “هاتف‌خبر” مدیر عامل شرکت آبفای استان گیلان اعلام کرد: ساماندهی فاضلاب در ۱۱ شهر از شهرهای استان گیلان، نیازمند ۲۴ هزار میلیارد تومان تامین اعتبار خواهد بود.
مازیار علیپور همچنین گفت: میزان آب مصرفی در استان گیلان به دنبال ورود مسافران در زمانهای پیک سفر، دو تا  سه برابر بیشتر از پیش‌بینیها است‌و این در شرایطی است که با مصرف بیشتر آب، مساله به فاضلاب هم تسری پیدا می‌کند.

۰

وی خاطر نشان کرد: ساماندهی فاضلاب استان گیلان بر اساس فهرست بهای سال ۱۴۰۲ به ۲۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تخصیص آن چندین سال زمان خواهد برد.

علیپور سپس هر گونه شک و شبهه در این زمینه را رفع کرد و گفت: یقیناً این مساله تنها با تلاش شرکت آب و فاضلاب میسر نخواهد بود و لازم است در راستای نجات دریای کاسپین و تالاب انزلی، همه‌ی ارگانها و سازمانهای مرتبط همچون وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه، سازمان محیط زیست و دیگر ارگانها و سازمانهای مرتبط در رسیدن به این هدف مهم تلاش کنند.

سخنان کارشناسی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در بطن خود این پیام دا می‌رساند که گیلانیان حالا حالاها نباید به مساله‌ی رفع آلودگی روخانه‌های این استان به ویژه رودخانه‌های آلوده‌ی زرجوب و گوهرود باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.