کد خبر : 46674
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

برای انتخاب هیات رئیسه‌ی جدید، شورای شهر رشت نشست فوق‌العاده می‌گذارد

برای انتخاب هیات رئیسه‌ی جدید، شورای شهر رشت نشست فوق‌العاده می‌گذارد

هاتف‌خبر – رئیس شورای اسلامی شهر رشت در نود و سومین نشست علنی شورای این شهر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر رشت پس از بررسی نامه‌ی فرمانداری شهرستان رشت تصمیم به برگزاری یک نشست فوق‌العاده برای انتخاب هیات رئیسه‌ی سال سوم شورای ششم گرفت. به گزارش «هاتف‌خبر» محمدحسین واثق کارگرنیا ‌گفت: بر اساس این نامه

هاتف‌خبر – رئیس شورای اسلامی شهر رشت در نود و سومین نشست علنی شورای این شهر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر رشت پس از بررسی نامه‌ی فرمانداری شهرستان رشت تصمیم به برگزاری یک نشست فوق‌العاده برای انتخاب هیات رئیسه‌ی سال سوم شورای ششم گرفت.
به گزارش «هاتف‌خبر» محمدحسین واثق کارگرنیا ‌گفت: بر اساس این نامه قصد داریم جلسه‌یی فوق‌العاده به منظور انتخاب هیات رئیسه‌ی جدید شورای شهر رشت در روز دوشنبه‌ی این هفته نهم مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار کنیم.
وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر رشت در این نشست با برگزاری جلسه‌ی فوق‌العاده‌ی شورا در روز دوشنبه به منظور انتخاب هیات رئیسه‌ی جدید موافقت کردند.


آگاهان سیاسی اعتقاد دارند که بعید است تغییرات چندانی در ترکیب هیات رئیسه‌ی شورای ششم رشت به وقوع بپیوندد.
بسیاری از افراد نزدیک به شورا می‌گوید که به نظر می‌رسد جایگاه ریاست شورای محمدحسین کارگرنیا آنقدر محکم باشد که در همین سمت باقی بماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.