کد خبر : 43756
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

یک دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان جان باخته و دو دانشجوی دیگر مجروح شدند

یک دانشجوی دانشگاه  علوم پزشکی گیلان جان باخته و دو دانشجوی دیگر مجروح شدند

هاتف‌خبر – گزارشها حاکی از کشته شدن یک دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مجروح شدن دو دانشجوی دیگر دانشکده‌ی دندانپزشکی در تصادف تصادم مرگبار رانندگی حکایت دارد.

هاتف‌خبر – گزارشها حاکی از کشته شدن یک دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مجروح شدن دو دانشجوی دیگر دانشکده‌ی دندانپزشکی در تصادف تصادم مرگبار رانندگی حکایت دارد.
به گزارش «هاتف‌خبر» بر اثر برخورد یک خودروی سواری پژو پارس و وانت نیسان صبح روز سه‌شنبه پانزدهم آذر ماه ۱۴۰۱ در ابتدای جاده‌ی رشت – تهران یک دانشجو کشته و دو دانشجوی دیگر مجروح شدند.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع حادثه‌ی رانندگی در جاده‌ی رشت – تهران و برخورد سوای پژو پارس با وانت نیسان، سه گروه فوریتهای پزشکی اورژانس استان گیلان به محل حادثه اعزام شدند.


دکتر جمشید محمدی افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو پژو پارس که مردی جوان حدود ۲۰ ساله بود و هویت وی هنوز شناسایی نشده است بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت.
وی گفت: دو سرنشین دیگر این خودروی سواری هم مجروح شده‌اند و پس از اقدامات درمانی اولیه‌ی نیرو‌های اورژانس، به «بیمارستان پورسینای رشت» منتقل شدند.
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی استان گیلان در ارتباط با این حادثه اعلام کرد: حادثه‌دیدگان این تصادم رانندگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.