کد خبر : 41549
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

گرایش دانشجویان به عقد قراردادهای غیرحضوری تامین اجتماعی گیلان/بیش از 80 درصد قراردادهای بیمه‌ی دانشجویان در گیلان «غیرحضوری» بوده است

گرایش دانشجویان به عقد قراردادهای غیرحضوری تامین اجتماعی گیلان/بیش از 80 درصد قراردادهای بیمه‌ی دانشجویان در گیلان «غیرحضوری» بوده است

هاتف‌خبر – مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: بیش از 80 درصد قراردادهای بیمه‌ی دانشجویان در استان گیلان به شکل غیرحضوری با آنها منعقد گردیده است. به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان، دکتر علی حسین‌نژاد با بیان اینکه بیمه‌ی دانشجویان یکی از بخشهای هدف در

هاتف‌خبر – مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: بیش از 80 درصد قراردادهای بیمه‌ی دانشجویان در استان گیلان به شکل غیرحضوری با آنها منعقد گردیده است.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان، دکتر علی حسین‌نژاد با بیان اینکه بیمه‌ی دانشجویان یکی از بخشهای هدف در «طرح بیمه‌ی فراگیر خانواده‌ی ایرانی» برای گسترش پوشش بیمه‌یی قشرهای مختلف جامعه است، گفت: از یکهزار و 606 دانشجوی دارای بیمه‌ی تامین اجتماعی در استان گیلان، قراردادهای یکهزار و 301 نفر از طریق سامانه‌ی خدمات غیرحضوری منعقد گردیده است.
مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان اذعان کرد: استان گیلان تا پایان فروردین ماه امسال(۱۴۰۱) یکهزار و 606 نفر بیمه‌ی دانشجوییی داشته و این رقم نسبت به ابتدای اجرای طرح یعنی ماه مهر سال 1400 افزایش 118 درصدی داشته است.
وی با اشاره به اینکه در این مدت 869 نفر به جرگه‌ی گروه بیمه‌ی دانشجویان پیوسته‌اند، خاطر نشان کرد: استان گیلان از نظر افزایش بیمه‌ی دانشجویان در این مدت در رتبه‌ی هفتم کشور قرار دارد.


مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان همچنین خاطر نشان نمود: با توسعه‌ی خدمات الکترونیکی و انجام تحول دیجیتالی در سازمان از دو سال گذشته، بیشترین قراردادهای این گروه از طریق سامانه‌ی es.tamin.ir منعقد گردیده به گونه‌یی که قراردادهای افزون بر 80 درصد افراد زیرپوشش یعنی یکهزار و 301 نفر به شکل غیرحضوری انجام شده است.
گفتنی است همه‌ی دانشجویان می‌توانند با انتخاب یکی از «سه نرخ اختیاری با دامنه‌ی تعهداتی متنوع» و «تعیین دستمزد مبنای دلخواه» نسبت به انعقاد بیمه‌ی دانشجویان در زیرگروه مشاغل آزاد اقدام کرده و از مزایای بازنشستگی و دیگر مستمریها بهره‌مند گردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.