کد خبر : 38721
تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹

ضارب محیطبان آستارایی به دست «قانون» سپرده شد

ضارب محیطبان آستارایی به دست «قانون» سپرده شد

هاتف‌خبر – روز نوزدهم شهریور ماه امسال بود که روابط عمومی اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان اعلام کرد: «قاچاقچیان غیرمجاز اراضی جنگلی یک نفر از محیطبا‌نان آستارایی را با سلاح سرد مجروح کردند.»

هاتف‌خبر – روز نوزدهم شهریور ماه امسال بود که روابط عمومی اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان اعلام کرد: «قاچاقچیان غیرمجاز اراضی جنگلی یک نفر از محیطبا‌نان آستارایی را با سلاح سرد مجروح کردند.»
به گزارش «هاتف‌خبر» آن زمان اعلام شده بود که ماموران یگان حفاطت محیط زیست شهرستان آستارا در برنامه‌ی گشت و کنترل خود در مناطق مورد مدیریت داخل پناهگاه حیات وحش لوندویل با برخی از متخلفان که در حال قطع درختان و خروج غیرقانونی آنها از منطقه بودند، برخورد کردند و پس از جلوگیری از ادامه‌ی فعالیت قاچاقچیان، متاسفانه یکی از محیطبانان یگان شهرستان آستارا به وسیله‌ی این افراد مورد حمله قرار می‌گیرد و با سلاح سرد از ناحیه‌ی پا به شدت مجروح می‌گردد.
محیطبان یاد شده اسماعیل ضرابی بوده که بلافاصله برای مداوا به وسیله‌ی همکارانش به «بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا» منتقل گردید.
همان زمان فرمانده‌ی یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان اعلام کرده بود که: فرد ضارب شناسایی شده و با تاکید مدیر کل محترم استان هم‌اکنون به صورت ویژه با همکاران نیروی انتظامی در حال تعقیب، دستگیری و تحویل وی به مراجع قضایی هستیم.


حالا پس از سه ماه و نیم روابط عمومی اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان از دستگیری ضارب شرور این محیطبان آستارایی خبر می‌دهد.
بر پایه‌ی این گزارش به همت ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا و نیروی انتظامی، متخلف یاد شده که در درگیری با اسماعیل ضرابی اقدام به ضرب و شتم این محیطبان آستارایی نموده بود، دستگیر شده و به دست «قانون» سپرده شده است.
رئیس اداره‌ی حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا هم با تایید این خبر می‌گوید، امیدواریم با حمایت قاطع و پیگیریهای مجدانه‌ی شخص مدیر کل و همچنین دستورات مقام قضایی، ضارب به سزای اعمال خود برسد.
وحید مصطفی‌دوست افزود: اسماعیل ضرابی محیطبان تلاشگر و وظیفه‌شناس ما که هنوز مراحل درمان وی با حمایت مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان در حال انجام است، به دلیل جراحات و صدمات وارد شده آمادگی خدمت در یگان محل کار خود را ندارد.
وی در پایان گفت: ضرابی پس از بهبودی کامل قطعاً به انجام امور محوله‌ی خود خواهد پرداخت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.