کد خبر : 35755
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در «سامد» حضور یافت

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در «سامد» حضور یافت

هاتف خبر – برنامه ی ارتباط مردم با مسوولان در بستر «سامد»  با حضور فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در  استانداری برگزار گردید. به گزارش «هاتف خبر» از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی گیلان، فریبرز سعیدی کیا با حضور در سامانه ی ارتباط مردم با دولت «سامد» استانداری گیلان به پرسشهای

هاتف خبر – برنامه ی ارتباط مردم با مسوولان در بستر «سامد»  با حضور فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در  استانداری برگزار گردید.

به گزارش «هاتف خبر» از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی گیلان، فریبرز سعیدی کیا با حضور در سامانه ی ارتباط مردم با دولت «سامد» استانداری گیلان به پرسشهای مطرح شده ی صنعتگران پاسخ داد.

بر اساس این گزارش و در راستاي اجراي نظامنامه ی مديريت ارتباطات مردمي در بستر سامد(سامانه اكترونيكي ارتباط مردم و دولت) و تاكيدات استاندار گیلان مبني بر تسريع در انتقال مشكلات و نظرات مردم به مديران مربوطه و پاسخگويي به درخواستها و مشكلات هم استانهاي محترم، برنامه ی ارتباط مردم با مسوولان در بستر «سامد» از ساعت 9:30 صبح روز یکشنبه 14 شهریور ماه 1400 با حضور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان برگزار گردید و  به سوالات مردم، فعالان اقتصادی و صنعتگران تماس گیرنده پاسخ داده شد.

سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری بین مردم و مسوولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواستها و مشکلات خود را با مسوولان استان مطرح و پیگیری نمايند.

گفتنی است پاسخگویی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان تا ساعت 10:30 صبح ادامه یافت و این در حالی بود که مهمترین موضوعات مطرح شده ی تماس گیرندگان با شماره ی 111 سامانه ارتباط مستقیم مردم با دولت «سامد» موضوعاتی همچون سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی و اشتغال بود که مطرح کنندگان پاسخ خود را نیز دریافت کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.