کد خبر : 34195
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۱۰

تماس تلفنی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت کلاهبرداری است

تماس تلفنی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت کلاهبرداری است

هاتف‌خبر – هرگونه تماس تلفنی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت کلاهبرداری است، همشهریان گرامی مراقب سوءاستفاده‌ی افراد و شرکتهای سودجو از عنوان سازمان بیمه سلامت ایران باشند.

هاتف‌خبر – هرگونه تماس تلفنی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت کلاهبرداری است، همشهریان گرامی مراقب سوءاستفاده‌ی افراد و شرکتهای سودجو از عنوان سازمان بیمه سلامت ایران باشند.
به گزارش «هاتف‌خبر» مسوول روابط عمومی اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان گفت: برخی افراد و شرکتها درکشور با سوء‌استفاده از نام وعنوان سازمان بیمه سلامت ایران، از طریق تلفن یا فضای مجازی با دادن وعده‌های غیرواقعی به مردم و در برخی مواقع در قبال دریافت مبالغی با عنوان صدور کارت بیمه سلامت، اقدام به سودجویی می‌کنند.
محمد اسدی افزود: بسیاری از این افراد با دادن وعده‌های غیرواقعی همچون ارائه‌ی بیمه‌ی تکمیلی به بیمه‌شدگان، ارائه‌ی بیمه‌ی مکمل دندانپزشکی، ارائه‌ی دفترچه‌ی بیمه و یا کارت بیمه سلامت، داشتن قرارداد و پرداخت هزینه‌های درمان آزمایشگاه، ویزیت پزشکان و داروخانه‌ها و یا هزینه‌های دارویی با احتساب حق‌بیمه به بیمه‌شدگان، اقدام به اخاذی از مردم نموده و سبب سوء‌استفاده از نام و عنوان سازمان بیمه سلامت و خدشه‌دار شدن اعتبار آن در افکار عمومی می‌شوند.


وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی بسیاری در این زمینه شده اما متاسفانه باز هم در برخی موارد شاهد این موضوع هستیم که باید به اطلاع شهروندان عزیز برسانیم سازمان بیمه سلامت ایران هرگز برای بیمه نمودن افراد، از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و هرگونه تماس در این راستا برای بیمه‌ی پایه و یا چنین مواردی که باعث تهدید همشهریان در زمینه‌ی بیمه‌ی پایه آنان یا ابطال دفاتر بیمه‌شدگان و یا مواردی از این قبیل می‌ِشود، کاملاً کذب و جعلی است.
اسدی گفت: همشهریان عزیز حتماً در صورت مشاهده‌ی این موارد با شماره‌ی تلفن 1666 سازمان بیمه سلامت ایران تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند.
مسوول روابط عمومی اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان در پایان یادآور شد: سامانه‌ی مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی به نشانی اینترنتی: shekayat.ihio.gov.ir آماده‌ی دریافت شکایات بیمه‌شدگان است و بیمه‌شدگان می‌توانند هرگونه شکایت خود را از طریق این سامانه اطلاع‌رسانی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.