کد خبر : 29964
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

فرماندار رشت: مردم باید برای سلامت خود، احساس امنیت کنند

فرماندار رشت: مردم باید برای سلامت خود، احساس امنیت کنند

هاتف‌خبر – فرماندار شهرستان رشت با تبریک فرا رسیدن «هفته بیمه سلامت» تاکید کرد: ایجاد «احساس امنیت» در زمینه‌ی سلامت از مقوله‌ی مهم «تامین سلامت جامعه» نیز مهمتر است. به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان، مهندس علی فتح‌اللهی در نشست با رئیس بیمه سلامت شهرستان رشت به مناسبت «هفته

هاتف‌خبر – فرماندار شهرستان رشت با تبریک فرا رسیدن «هفته بیمه سلامت» تاکید کرد: ایجاد «احساس امنیت» در زمینه‌ی سلامت از مقوله‌ی مهم «تامین سلامت جامعه» نیز مهمتر است.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان، مهندس علی فتح‌اللهی در نشست با رئیس بیمه سلامت شهرستان رشت به مناسبت «هفته بیمه سلامت» در دفتر کار وی برگزار شد، با بیان اینکه سلامت عنصری است که بر تمامی فرآیندهای جاری و کاری در جامعه تاثیرگذار است، اظهار کرد: زیرساخت هر گونه برنامه‌ریزی برای خدمت و توسعه‌ی کشور و هر گونه تحولات اقتصادی به «تضمین سلامت جامعه» وابسته است.
فرماندار شهرستان رشت در ادامه افزود: شیوع «بیماری کرونا» به مثابه‌ی تلنگری بود تا قدردان نعمت سلامتی خود باشیم که از جانب پروردگار به ما اهدا شده است.


مقام عالی دولت در مرکز استان گیلان ایجاد احساس امنیت روانی در زمینه‌ی تامین سلامت را مهمتر از عنصر سلامت دانست و تصریح کرد: نگرانی ناشی از عدم وجود ساختارهایی برای تامین سلامت در جامعه، می‌تواند سبب بروز دل‌نگرانی و تشویش در افراد جامعه شود.
وی بیمه را به مانند چتر حمایتی برای تامین آرامش روحی خانواده‌ها توصیف کرد و گفت: وجود بیمه و تعمیم آن به یکایک افراد جامعه، باعث کاهش دغدغه و نگرانی خانواده‌ها می‌شود، به ویژه برای اقشار کم درآمد جامعه که خوشبختانه به وسیله‌ی دولت محترم تصمیمات خوبی در زمینه‌ی درمانی برای آنها اتخاذ شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.