کد خبر : 29533
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴

در برنامه‌ی بازدید سرزده‌ی فرماندار رشت، سرپرست تامین اجتماعی شعبه دوم رشت گفت: مهمترین برنامه‌ی اجرایی انجام طرح پرونده‌ی الکترونیک و توسعه‌ی خدمات غیرحضوری است

در برنامه‌ی بازدید سرزده‌ی فرماندار رشت، سرپرست تامین اجتماعی شعبه دوم رشت گفت: مهمترین برنامه‌ی اجرایی انجام طرح پرونده‌ی الکترونیک و توسعه‌ی خدمات غیرحضوری است

هاتف‌خبر – فرماندار شهرستان رشت در جریان بازدید سرزده از شعبه‌ی دوم تامین اجتماعی رشت تداوم خدمت‌رسانی با رعایت الگوهای مناسب و اتخاذ تدابیر بهداشتی و اجرای پروتکلهای بهداشتی را در تامین اجتماعی رضایتخش توصیف کرد.

هاتف‌خبر – فرماندار شهرستان رشت در جریان بازدید سرزده از شعبه‌ی دوم تامین اجتماعی رشت تداوم خدمت‌رسانی با رعایت الگوهای مناسب و اتخاذ تدابیر بهداشتی و اجرای پروتکلهای بهداشتی را در تامین اجتماعی رضایتخش توصیف کرد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان، مهندس علی فتح‌اللهی این هفته از تامین اجتماعی شعبه‌ی شهید ربانی(دورشت) به صورت سرزده بازدید نمود.
فرماندار شهرستان رشت در این بازدید در دیدار با کارکنان و گفت‌وگو با مراجعان و سرکشی از واحدهای مختلف، به اتفاق هیات همراه در جریان اقدامات انجام شده در این شعبه از تامین اجتماعی به توجه به لزوم مقابله با «شیوع ویروس کرونا» و رعایت پروتکلهای بهداشتی قرار گرفت.


علی چراغی سرپرست تامین اجتماعی شعبه‌ی دو رشت نیز در نشست با مهندس فتح‌اللهی و هیات همراه در سخنانی با ارائه‌ی برخی آمار و اطلاعات، مهمترین برنامه‌ها و فعالیتهای سازمانی تامین اجتماعی را اجرای «طرح پرونده‌ی الکترونیک»، «توسعه‌ی خدمات غیرحضوری»، «حذف تدریجی دفترچه‌ها» و فرآیند ثبت مقرری‌بگیران بیمه‌ی بیکاری در جریان شیوع «بیماری کرونا» دانست.
مهندس فتح‌اللهی نیز با قدردانی از تدابیر اتخاذ شده در زمینه‌ی رعایت اصول بهداشتی و تداوم خدمت‌رسانی مناسب در دوران «شیوع ویروس کرونا» تامین اجتماعی را سازمانی تاثیرگذار و موفق برشمرد و از اقدامات انجام شده برای ارائه‌ی مطلوب تعهدات قدردانی نمود.
فرماندار شهرستان رشت افزود: هدف از بازدیدهای سرزده، کمک برای شناسایی ضعفها و تلاش برای رفع آنها درجهت داشتن شهری خوب با دستیابی به شاخصهای مهم استاندارد است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اظهار امیدواری برای خارج شدن از شرایط وضعیت قرمز، تاکید کرد: باید خدمت‌رسانی به مردم در کوتاهترین زمان و با کمترین میزان تردد امکانپذیر گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.