هاتفخبر – مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در نشست کارگروه توسعهی مدیریت درمان استان گفت: با همهی توان خود درجهت ارتقای سطح کیفی خدمات درمانی به بیمهشدگان تامین اجتماعی خواهیم پرداخت.
هاتفخبر – مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در نشست کارگروه توسعهی مدیریت درمان استان گفت: با همهی توان خود درجهت ارتقای سطح کیفی خدمات درمانی به بیمهشدگان تامین اجتماعی خواهیم پرداخت. به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، دکتر محمدحسین شهدینژاد این مطلب را در جمع روسای مراکز درمانی و همکاران عضو کارگروه توسعهی این مدیریت عنوان کرد و افزود:علیرغم مشکلات موجود در تامین نقدینگی با همت و تلاش همکاران ارجمندمان در بخش درمان تامین اجتماعی استان گیلان سطح کیفی و کمی خدمات درمانی ارائه شده در استان را حفظ نموده و با برنامهریزی مناسب برای ارتقای سطح خدمات درمانی تلاش میکنیم. مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه سال گذشته میزان خدمات پزشکان متخصص 20درصد افزوده شده است، ابراز امیدواری نمود: تا با بهرهبرداری از فواید نسخهی الکترونیک ، فرآیند پذیرش نوبتدهی مکانیزه، سطح کمی خدمات در طول امسال افزایش قابل توجهی بیابد.
وی با تاکید بر اینکه حفظ رضایتمندی و کیفیت خدمات ارائه شده به بیمهشدگان، مهمترین هدف مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان است، از روسای مراکز درمانی برای تلاش موثر و مستمری که در این راه انجام میدهند نیز قدردانی و سپاسگزاری نمود. دکتر شهدینژاد همچنین گفت: یکی از راههای حفظ و نگهداشتن سطح کیفی و کمی خدمات درمانی، برنامهریزی موثر برای حفظ انگیزهی پرسنل و پزشکان محترم مراکز است که برای نیل به این رضایتمندی برنامهریزی لازم صورت گرفته است. وی در پایان تاکید کرد: مقرر شده است تا در خور جایگاه پزشکان و پرسنل جلسات قدردانی و تشکر از آنها برگزار گردد.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.