کد خبر : 22717
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

پرونده‌ی 305 مورد تخلفات شرکتها و رانندگان حمل و نقل جاده‌یی برونشهری گیلان بررسی شد

پرونده‌ی 305 مورد تخلفات شرکتها و رانندگان حمل و نقل جاده‌یی برونشهری گیلان بررسی شد

   هاتف‌خبر- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: سال گذشته به تخلفات 121 پرونده‌ی شركت حمل و نقل در كميسيون ماده‌ی 12 و 184 پرونده‌ی تخلف رانندگان در کمیسیون ماده‌ی 11 رسيدگي شد. به گزارش «هاتف‌خبر» محمدرضا نازک‌کار افزود: از 121 پرونده‌ی رسيدگي شده، 87 پرونده‌ی تخلف شرکت مربوط به

   هاتف‌خبر- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: سال گذشته به تخلفات 121 پرونده‌ی شركت حمل و نقل در كميسيون ماده‌ی 12 و 184 پرونده‌ی تخلف رانندگان در کمیسیون ماده‌ی 11 رسيدگي شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» محمدرضا نازک‌کار افزود: از 121 پرونده‌ی رسيدگي شده، 87 پرونده‌ی تخلف شرکت مربوط به بخش حمل و نقل کالا بوده‌اند که به دليل تخلفاتي همچون عدم مهار بار مناسب، عدم درج صحیح مشخصات بارنامه، صدور بارنامه برای وسائط نقلیه فاقد تجهیزات ایمنی مناسب، عدم حضور به موقع مدیران فنی، استفاده‌ی غیرمجاز از کارت هوشمند رانندگان- اخذ کمیسیون اضافی و … بوده است.
این مقام مسوول در ادامه گفت: در این مدت 34 پرونده مربوط به شركتهاي مسافربري رسیدگی شد كه اهم تخلفات اين شركتها عدم پرداخت به موقع دیون دولتی، حمل بار تجاری با ناوگان عمومی مسافربری، برخورد نامناسب متصدیان شرکت با مسافران، اخذ وجه اضافی از رانندگان، جذب مسافر خارج از محیط پایانه بوده كه در كميسيون ماده‌ی 12 اداره‌ی کل مورد رسيدگي قرار گرفته و به تذكر كتبي و جريمه‌ی نقدي منتهی شده است.
وي گفت: همچنين در این مدت 184 پرونده‌ی مربوط به رانندگان بخش مسافر و كالا نیز در کمیسیون ماده‌ی 11 این اداره‌ی کل مورد بررسي قرار گرفت و منجر به قطع خدمات(لغو کارت هوشمند از یکماه تا یکسال) گرديده كه عمده‌ی تخلف آنها عدم رعایت شئون اخلاقی در محیط پایانه‌ها، عدم صدور بلیت بین راهی برای مسافران، حمل بار با وسائل نقلیه فاقد تجهیزات ایمنی مناسب، عدم برخورد مناسب با مسافران، حمل بار تجاری و… بوده است.
گفتنی است رسیدگی به تخلفات شرکتها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای برونشهری بر عهده‌ی کمیسیون ماده‌ی 12 و رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل همگانی برونشهری بر عهده‌ی کمیسیون ماده‌ی 11 اداره‌ی کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.