کد خبر : 20433
تاریخ انتشار : جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

735 پروژه‌ی برقرسانی شهری و روستایی گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

735 پروژه‌ی برقرسانی شهری و روستایی گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

هاتف‌خبر – مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: در «دهه‌ی فجر» امسال 735 پروژه‌ی برقرسانی شهری و روستایی با اعتباری افزون بر 402 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

هاتف‌خبر – مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: در «دهه‌ی فجر» امسال 735 پروژه‌ی برقرسانی شهری و روستایی با اعتباری افزون بر 402 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش «هاتف‌خبر» مهندس جمشید طالبی در این زمینه اظهار کرد: با تلاش، پیگیری و همدلی مدیران ارشد ستادی، اجرایی و کارکنان سختکوش شرکت توزیع نیروی برق استان، 732 پروژه‌ی برقرسانی شهری و روستایی در زمینه‌ی احداث و اصلاح شبکه‌ی فشار ضعیف هوایی و زمینی، شبکه‌ی فشار متوسط هوایی و زمینی و نصب ترانسفورماتورهای هوایی، زمینی و کمپکت(برای تقویت ولتاژه شبکه) و نیز تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار جمعاً با اعتبار بیش از 390 میلیارد ریال و سه پروژه‌ی تامین برق روستایی به مبلغ بیش از 11 میلیارد ریال در «دهه‌ی فجر» امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: در راستای تحقق شعار «دولت تدبیر و امید» مبنی بر محرومیت‌زدایی و ارائه‌ی خدمات به مناطق محروم، تلاش شده است سه روستا که در مناطق سخت‌گذر و کوهستانی شهرستانهای تالش و رودبار هستند، تامین برقشان در دست اقدام قرار گیرد.

بهره‌مندی 63 خانوار روستایی از نعمت روشنایی برق
مهندس طالبی از برقرسانی به 63 خانوار روستایی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد، روستاهای برون بالا و وسی از توابع شهرستان تالش و روستای گردلات از توابع شهرستان رودبار به وسیله انرژی خورشیدی تامین برق می‌گردند.
وی ادامه داد: تا پیش از «دهه‌ی فجر» امسال روستاهای برقدار استان گیلان دو هزار و 557 روستا بوده است.

برقرسانی به روستاهای زیر 10 خانوار در اولویت است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان همچنین یادآور شد: همه‌ی روستاهای بیش از 20 خانوار استان طبق سرشماری سال ۱۳۸۵ در سال 1389 برقدار شده‌اند و هم‌اکنون برقرسانی به روستاهای زیر 10 خانوار پس از تامین اعتبار به ترتیب اولویت و درصورت اخذ مجوز از سازمان منابع طبیعی در دست اقدام است.
شرکت توزيع نيروي برق استان گيلان هم‌اکنون بيش از يک ميليون و 400 هزار مشترک دارد که از اين تعداد حدود 78 درصد کل مشترکين را، مشترکين خانگي تشکيل می‌دهند که بيشترين فراواني را در استان گيلان به خود اختصاص داده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.