کد خبر : 19767
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۲۱

نجاتگران جمعیت هلال احمر آموزشهای پیشرفته می‌بینند

نجاتگران جمعیت هلال احمر آموزشهای پیشرفته می‌بینند

   هاتف‌خبر – مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت : 40 تن از نجاتگران هشت استان کشور در دوره‌ی آموزشی «نجات در عمق و ارتفاع» که در مرکز آموزشی چاف لنگرود برگزارشد، شرکت‌ کردند. به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان، مهدی ولی‌پور در این ارتباط گفت: نجاتگران و

   هاتف‌خبر – مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت : 40 تن از نجاتگران هشت استان کشور در دوره‌ی آموزشی «نجات در عمق و ارتفاع» که در مرکز آموزشی چاف لنگرود برگزارشد، شرکت‌ کردند.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان، مهدی ولی‌پور در این ارتباط گفت: نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر به طور مستمر نیازمند بازآموزی و آموزشهای به‌روز برای حضور موثر و به موقع در سوانح و حوادث هستند که به همین دلیل 40 نفر از نجاتگران استانهای اردبیل، آذربایجان‌شرقی و غربی، زنجان، کردستان، البرز، زنجان و گیلان در این دوره‌ی آموزشی شرکت کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: نجاتگران پیش از شروع آموزشها در پیش آزمون این دوره‌ی شرکت آموزشی شرکت کرده و پس از کسب امتیاز لازم در دوره‌ی نجات در عمق و ارتفاع که به مدت یک هفته از 24 آبانماه در این استان برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.
ولی‌پور گفت : شرکت‌کنندگان پس از تستهای مهارتی و جسمانی در این دوره‌ی آموزشی و موفقیت در آزمون به عنوان اعضای تیمهای عملیاتی استانهای خود در حوادث حضور می‌یابند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.