کد خبر : 19288
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۰۰

«نوای صلح» کودکان از رشت برخاست

«نوای صلح» کودکان از رشت برخاست

هاتف‌خبر – به مناسبت فرا رسیدن «هفته‌ی ملی کودک» ویژه‌ برنامه‌ی «نوای صلح» با حضور اولیای کودکان و نوجوانان و زبان‌آموزان واحد کودک «کانون زبان شهر رشت» برگزار شد.

  هاتف‌خبر – به مناسبت فرا رسیدن «هفته‌ی ملی کودک» ویژه‌ برنامه‌ی «نوای صلح» با حضور اولیای کودکان و نوجوانان و زبان‌آموزان واحد کودک «کانون زبان شهر رشت» برگزار شد.
به‌گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی اداره‌ی کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، این ویژه ‌برنامه همزمان با آغاز فعالیت مرکز جدید واحد کودک «کانون زبان رشت» با حضور بیش از۱۵۰ زبان‌آموز و اعضای خانواده‌های آنان برگزار گردید.
مدیرکل کانون استان گیلان در آغاز این برنامه درباره‌ی حقوق کودک و اهمیت توجه به نیازها و خواسته‌های این نسل سخن ‌گفت و فضاهای مناسب فرهنگی را شایسته‌ی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها گیلانی دانست.


اسفندیار ضیائی در ادامه به نقش این کانون در کشف و جهتدهی‌ به توانمندیهای مخاطبان خود پرداخت و با تبریک فرا رسیدن «هفته‌ی ملی کودک» از حاضران برای حضور در فعالیتهای مراکز فرهنگی – هنری کانون پرورش فکری نیز دعوت‌ کرد.
مدیر کانون زبان استان گیلان هم با خوش‌آمدگویی به حاضران، حضور در فضای آموزشی زیبا، پاکیزه و ایمن را حق کودکان توصیف ‌کرد و با مهم‌ برشمردن فراگیری زبان گفت: زبان‌آموزی ازمهارتهای زندگی و نیاز امروز آینده‌سازان کشور محسوب‌ می‌شود.
خدیجه تقی‌پور همچنین اولیای زبان‌آموزان را کودکان دیروز توصیف کرد و همراهی آنان با فعالیتهای کانون پرورش فکری و کانون زبان را بسترساز رویدادهای مثبت دانست.
ادامه‌بخش برنامه‌های این روز اجرای نمایش عروسکی و مسابقه‌ی حضوری، شعرخوانی گروهی و همچنین قصه‌گویی با عنوان «عروسی سیب‌خانم»(مراسم آیینی) و اجرای نمایش خلاقانه‌ی «پسر کوچولوی زبان‌آموز» به وسیله‌ی مربیان فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.
در پایان هم بیانیه‌ی حقوق کودک به وسیله‌ی معنا شفیع‌پور از زبان‌آموزان کانون زبان رشت خوانده شد.
گفتنی است، ویژه‌برنامه‌های «هفته‌ی ملی کودک» از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه امسال و با شعار «آینده را باید ساخت» همزمان با سراسر کشور در استان گیلان نیز برگزار شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.