کد خبر : 19214
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

استقبال شهروندان از برگزاری «میرخدمت» در مساجد منطقه‌ی یک شهرداری رشت

استقبال شهروندان از برگزاری «میرخدمت» در مساجد منطقه‌ی یک شهرداری رشت

هاتف‌‌خبر- یکی از اقدامات ارزشمند و مفید شورای اسلامی شهر رشت برگزاری «میز خدمت» در مساجد پنج منطقه‌ی شهرداری رشت است که این هفته در دو مسجد در منطقه‌ی یک شهرداری رشت برگزار شد.

   هاتف‌‌خبر-   یکی از اقدامات ارزشمند و مفید شورای اسلامی شهر رشت برگزاری «میز خدمت» در مساجد پنج منطقه‌ی شهرداری رشت است که این هفته در دو مسجد در منطقه‌ی یک شهرداری رشت برگزار شد.

   برپایی «میزخدمت» برای انجام کارهای مربوط به مراجعان و شهروندان رشتی در این منطقه از شهرداری همچون دیگر مناطق با استقبال شهروندان و رضایتمندی آنها همراه شد که پیگیر امور شهری و مسائل منطقه‌ی خود بوده‌اند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت در ادامه ی برپایی طرح «میز خدمت» به وسیله‌ی رئیس شورای اسلامی شهر رشت و دعوت از مدیران شهرداری و ادارات مرتبط برای بررسی مشکلات موجود با درخواست اهالی و با استقبال شهروندان در مساجد امام رضا(ع) اسماعیل‌آباد و امام مهدی(عج) پستک در محدوده‌ی منطقه‌ی یک شهرداری رشت انجام شد؛ مدیران شهرداری با شنیدن دغدغه‌های شهروندان و توجه به این مسائل و مشکلات با پیگیریهای خود اقدامات زیر انجام دادند:


– آسفالت معابر در حریم پستک در خیابانهای 26 تا 32
– حل مشکلات ناشی از اجرای پروژه ی جمع آوری آبهای سطحی در خیابانهای 17 تا 20 پستک
– حل مشکل فاضلاب کوی اساتید و طالقانی و اتصال آنها به شبکه ی اصلی
– پیگیری حل مشکل مشکل فاضلاب کوچه ی 28 فرعی با هماهنگی اداره ی آب
– پیگیری اجرای آسفالت معابر مختلف پستک و اعلام اولویت این موضوع به معاونت عمرانی برای تسریع در انجام پروژه
– آسفالت معبر کوی کشاورز واقع در میدان ولیعصر
– آسفالت حدفاصل بلوار دیلمان تا کوی امام رضا(ع)
– پیگیری مشکل فاضلاب بخشی از اسماعیل آباد با انجام عملیات لوله‌گذاری
– حل مشکلات علفهای هرز خانجانی و مسطح سازی حاشیه‌ی جاده‌ی اصلی
– اسقرار چند دستگاه سطل زباله 750 لیتری در مسیر عرفان و شهرک باران
– رسیدگی به شکایات عدیده ی شهروندان محلات عرفان و کوی یخ در زمینه‌ی شهرسازی و کمیسیون ماده ی ۱۰۰
روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت همچنین اعلام کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته و نتایج مطلوب اجرای طرح «میز خدمت» و استقبال شهروندان از اجرای این طرح به نظر می‌رسد با استمرار اجرای طرح یاد شده، با پرهیز از بروکراسیهای موجود در شهرداری بخشی قابل توجه از مشکلات و مسائل شهروندان با همدلی مدیران قابل حل باشد و همچنین نزردیکی و ارتباط بین مسوولان و مدیران شهری با مردم بتواند در بستری مناسب برای ارائه‌ی خدمات به شهر و شهروندان میسر گردد و در نهایت به مشارکت اجتماعی هر چه بیشتر در اجرای برنامه‌های شهری منجر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.