کد خبر : 18288
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

موفقیتی برای روابط عمومی دانشگاه گیلان

موفقیتی برای روابط عمومی دانشگاه گیلان

   هاتف‌خبر – تارنمای اطلاع‌رسانی روابط عمومی دانشگاه گیلان در جمع ۱۴ دانشگاه برتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفت. به گزارش «هاتف‌خبر» تازه‌ترین ویرایش رتبه‌بندی دانشگاه‌ها در نظام بین‌المللی وبومتریکس در جولای ۲۰۱۸ منتشر شد که وبسایت دانشگاه گیلان بین ۱۴ دانشگاه برتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفت. پایگاه رتبه‌بندی وبومتریکس

   هاتف‌خبر – تارنمای اطلاع‌رسانی روابط عمومی دانشگاه گیلان در جمع ۱۴ دانشگاه برتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفت.
به گزارش «هاتف‌خبر» تازه‌ترین ویرایش رتبه‌بندی دانشگاه‌ها در نظام بین‌المللی وبومتریکس در جولای ۲۰۱۸ منتشر شد که وبسایت دانشگاه گیلان بین ۱۴ دانشگاه برتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفت.
پایگاه رتبه‌بندی وبومتریکس بیش از ۲۸ هزار دانشگاه و موسسه‌ی تحقیقاتی جهان را بر مبنای چهار شاخص رتبه‌بندی می‌کند، که در این بخش دانشگاه‌ها در یک رتبه‌بندی کلی جهانی و همچنین به صورت قاره‌یی تقسیم می‌شوند.


نظام رتبه‌بندی وبومتریک به ارزیابی حضور پژوهشی و آموزشی دانشگاه‌ها در وب از طریق وبسایت‌های دانشگاهی آنان می‌پردازد.
بر این اساس وبسایت دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی برپایه‌ی چهار شاخص تعداد صفحات وب دانشگاه در گوگل(Presence)، تعداد ارجاع یا لینکهای برقرار شده از دیگر سایتها به سایت دانشگاه(شاخص Visibility)، تعداد استنادات ۱۰ نویسنده‌ی پُراستناد دانشگاه در Google Scholar Citations(شاخص Openness) و تعداد مقالات کیفی دانشگاه قرار گرفته در بین ۱۰ درصد مقالات پُراستناد موضوع مربوطه در سایت SCImago(شاخص Excellence) عمل می‌کند.
بر پایه‌ی رتبه‌بندی نظام وبومتریکس در جولای ۲۰۱۸ دانشگاه گیلان حائز رتبه‌ی ۲۴ از بین ۶۰۵ دانشگاه ایرانی از وزارت علوم، علوم پزشکی، آزاد اسلامی و پیام نور شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.